tisdag 10 juli 2012

Landning pågår!

nu landar jag korpen häxan gudinnan natur barnet mm som jag kallas för och är..

så nu äntligen
landar jag i mitt nya hem det känns helt underbart i varje cell i min kropp!!!! <3

är så glad och lycklig över detta.

lägenheten är super på många sett..

men det är en del att göra med den helt klart.

ska göra mer reningar även om det är en del bra energier så vill jag börja om helt med mina egna och dem mina omrking mig. =)

har fått en hel del hjälp från andevärlden med
igår kände jag av ett stort gäng som kommit för att ge mig en hjälpande hand.

farmor farfar och morfar mm.. =)
så glad dem är med mig och hjälper till det gör dem nog med på sitt sett.. =) <3
känner av dem och har fått fina tecken
så jag vet jag har min ängel med mig mm
sett 2st regnbågar
hört åskan sett lite blixtrar så vet poseidon är där o rensar åt mig med. ;)
underbart var ordet.känns bra jag får återkomma senare till er alla som mailat mig mm.
har en hel del nu och måste hålla mig till det ett tag till men ill be back!!

nu måste jag fortsätta med dagens saker.
har så mkt nu bara omrking mig som skall fixas med huh men jag får energi o hjälp så jag får ta emot det o tacksam från hela mitt hjärta över det..
vi ses omkring från en häxa till en annan
magi er väg
kärleksbrus och sus
kärlek ljus och kram
selene mångudinnan er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar