onsdag 20 augusti 2014

Dags att skriva blogg igen




Vem är då jag?

Selene mångudinna häxan korpängel en magisk varelse ängel som kom för att hjälpa andra
gudinna kvinna tjej vanlig normal tjej ,icke normal ;) allt i en go förpackning
så nu är tiden rätt igen , ja
jag återkommer igen ,är tillbaka,redo att fylla min blogg mina bloggar med magi, andra saker
jag väljer att fortsätta skriva här,inte skapa någon ny blogg då jag ej kan skrämmas iväg
jag är här för att stanna passar ej alla men detta är den jag är..

jag vet saker ,jag kan saker,jag känner saker så jag är stark,jag är.

Jag kan ej allt men jag vet allt för jag har det inom mig jag är en kloka en äldre
men jag visar det ej jag bara är jag,delar med mig många har kallat mig namn,saker i många liv tillbaka
vissa mindre smickrande vissa ord betyder helt anvorlundare nu som trollpacka
häxa kloka visa
spåkärring
siare
trollkona
satans lärling (pan eller cernunnos lärling jaaa tack.)
men dem mesta orden har sagts utav skräck
skräck för den som kan,ser lite mer ,djupare
som varit här förr,sett saker,vet
en kropp kan ej ändra ens gamla själ

känner mig trött
trött på att se hur folk kämpar emot att växa,ändras när vi alltid gjort så från partikel till cell till något i haven till kräl djur till slut till en apa som går på två ben, och så vidare.natruligt för att passa in i en ny värld så är det nu med..
maya kalendern mm.
när dem måste växa ändras om för att det är så dem som vägrar stannar kvar i ett förnekande, i ett skal men dem kan ej stanna i ett för litet skal dem måste ta tag i sitt,sina inre sk demoner,fasor sår mm det håller dem kvar varför ska jag ändra på mig jag är ju perfeckt tänkande. :D hihi lite komiskt.

trött på att inte få ha ett värde i det jag gör,faktiskt gör för andra
trött på att folk nervärderar det jag delar med mig,lär ut, när jag har en sittning att jag ej får ett värde för det jag gör den tiden energin jobbet jag gör
byteshandel har varit naturligt,¨så även i min släkt jag ger dig vägledning,du ger mig ägg..
inget konstigt men vad ändrade då detta senendet på att ej ha ett värde som sk häxa som spår,ger vägledning?
dem kristna det är ju satans göra att göra sånt som ej är naturligt eller?
fast det är natruligt,alla kan de men förlorar det då dem växer.

jag är ett verktyg en äldre som kom hit för att hjälpa andra
kan ej ändra på mitt öde blir olycklig om jag ej får vara ,kan vara jag.
,låter ingen hindra mig jag är tillbaka hör,häpna jag är redo nu.

det är ej alla som hittar mig eller vet om mig ,det är ej meningen jag ska synas än,om tiden visar sig men känns som dem på andra sidan vill hålla mig gömd mer utan nu knuffas jag till datorn,fingrarna glider snabbt på tagenterna för här ska skrivas, selene moongoddes ska åter lysa som den stjärna hon är ämnad att vara..
tack för den ni på andra sidan <3 kärlek till er.. *ler*

det kommer en tid då  jag kommer göra det mer,mer (tydligen???)
men kommer fortsätta vara samma jag jag är ju bara jag kan ej vara mer än så :D *fniss*

trött på motstånd men det dem ej vet är att jag växer mer av detta så jag ler tacksamt att jag blir mer starkare,mer klokare på min väg jag knallat på så länge
,ingen kan ta kål på denna häxan mer varken ord eller handling
jag är härdad nu jag tål allt
tom solen ta rej död på mig eller ens bränd på bål kan stoppa mig
jag kommer tillbaka :D

alla har vi lite häxa i oss
men hur börjar man
man ska hitta rätt personer
det finnes många grupper på nätet kanon eller inte

jag håller mig utanför sånt det blir tjafs,tävling ,folk som vill visa upp sig, vad dem kan, tävligen fortgår
dem vill synas,höras
kvinnor kan ej hållas sams har ni hört på maken dem kan ej hålla sams den som är stark kan ej få vara stark,få stöd,uppmuntran nej denne är för stark,är ett hot (jag..) ;)

fortsätt ni med detta jag orkar ej se på små barn som leker i sandlådan :P
ingen bra energi bakom såna grupper så nej tack säger jag till sånt tyvärr icke intresserad, heller leka mamma till andra jag har mina barn,dem hittar mig dvs mina lärningar ,har många jag lär,visar
från kärlek,ljus ingen tävling inga dåliga energier inget falskt, stifcka kniven i ryggen inget sånt

jag lär mig mer av mig själv än från kvinnor som ej hittat sin plats,roll,vem dem ens är..
sanna ord gör ont men ska ej försköna dem

dem är inga förebilder dem är vilsna sorry men det kan ej hjälpas dem är säkra på vad dem gör,något,dem finner ej glädje att växa tillsammans utan dem vill bara synas ego ligger bakom
,vara spec ,det kan man göra andra saker för att göra, inte i andlighetens namn eller i häxans namn det passar sig icke.

mina förebild är några kvinnor från min fars,mors sida.,så cass alltid cass, betty shine, sylvia browne,james van praagh,mm mmm mm många mediums..

men häxorna dessa två är då från min släkt och en till från min barndom..
två häxor från olika tidsepoker men starka,vet vem dem var,stolta över det dem gjorde,kunde.
dem hjälpte andra, gjorde en spådom för en peng eller byteshandel.
dem delade inte med sig sin kunskap vidare ingen var värdig att lära dessa gammel vanor eller ens redo.inte för den världen dem såg komma inte förens rätt tid,dem har lärt mig nu för tiden varit mogen nu.
så jag fått lite häxskola av dem båda eller dem tre genom åren från andra sidan har ju flera häxor som kommer till mig som bara hjälper mig
,även att jag själv har en hel del kunskap genom mina tidigare inkarnationer.
allt jag gör i mitt liv är magiskt
så har det alltid varit
att leva ett magiskt liv är för mig naturligt tillstånd
för jag följer månen årshjulet sabatter och årstider.
sen följer jag livet,dess vägar jag går på,saker jag växer av ,möter på,lär mig av.
jag lever enkelt jag återanvänder, gör om jag skapar saker med kärlek i allt jag gör bara det är mat eller städning.
jag är snäll,gör bra saker för jag vet det finnes en lag karma, allt får man tre gånger tillbaka 3lagen.
jag följer vädret,lever mig in i det,använder mig av vädret bara det är att stå i regnet,bli blöt,tacka för regnet som sköljer bort min smärta eller om jag står i en fors ,släpper taget om saker på så sett eller på en berg,gör solhälsningen yoga,släpper taget om skit mm..

jag fortsätter vara jag,vara den jag är menad,vara om jag hittat mig själv
ja det har jag för länge sen jag söker ej
jag är en wonderchild som alla andra men jag vet vem jag är,har vetet det länge många som glömt bort dem de är.

man lär sig så länge man lever
så lär er förundrar var som ett barn som undrar,frågar för det är så man lär sig

selene moongoddess korpängel häxan är tillbaka

here we go again

magisk ljus

kärlek och magiska kramar er väg

er selene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar