måndag 28 mars 2011

Förändringens tid är här och kommen välkommen hit!

Jag blåser in nya energier på denna nya väg jag valt
jag hoppas ni finner det fortsatt intressant att följa mig här
detta med nya energier ny väg
som betyder nya tider även för mig som oss alla tror jag på
då både adressen hit till min nya blogg är helt ny och så även utseendet
väljer att skriva på Svenska men hittar någon mig från något annat spännande land så har jag för mig detta kan översättas fort att denna bloggen har sådan funktion?
men då jag bor i Sverige så känns det ju rätt att skriva på just Svenska
som faktiskt inte är mitt modersmål men jag skriver det rätt så bra ändå tror jag på och det är ett fint språk triva bra med svenska så svenska får det bli.
jag bytte blogg till denna nya då av den enkla anledningen att jag vill kunna ha min email adress tillgänglig synlig för ni ska kunna ta kontackt med mig privat med lättare så tyckte då jag att det var att börja om från början verkligen men det var skoj att få ändra utseende tom
 så fick det bli en ny start behövde detta så vi får se om jag trivs bättre så här men än så länge känns det kalas och spännande med att få börja om lite fjärilar i magen känsla får man allt ;)
funderar på att sköta denna bloggen lite anvorlundare att även kopiera in alla inlägg från min tidigare blogg vissa kanske ej behövs ens ta med här då jag vill börja om från början men det jag fått till mig medialt kan ju vara trevligt att ha kvar.
Jag är då en allkonstnär då jag ej tänker gå in på vem jag är ,vad jag heter igentligen och vad jag jobbar som inte ens min ålder mm privata saker då försvinner på nåt sett charmen med denna bloggen med.
skapade denna bloggen för att vara just hemlig lite privat att kunna skriva det jag vill utan att någon höjer ett ögonbryn för dem vet det är jag vem nu jag är. ;)
vissa må hända vet vem jag är men jag hoppas ni kan bära denna hemligheten med mig
allt som har hänt i det förflutna har redan skett och kan inte göras om eller ens påverkas beslut är gjorda vägar är valda det får man acceptera nyss är redan över men det jag kan göra är att leva i nu bara i nuet i nutiden exakt som jag tänkt med denna bloggen
skriva för hjärtans lustar och gnälla lite även få er att gråa en skvätt eller bli glada eller känna igen er det är mina mål här i livet och att lära mig saker på ävgen kanske lära ut oxp och att kunna leva på det jag är den jag är vem vet många vägar nya öppnas nog upp allt eftersom
en trevlig blogg som är magisk som handlar om den jag är mitt liv mm
det våre roligt och se vilka som väljer att följa mig här ,min resa frammåt
jag hoppas få höra om er vad ni tycker om mitt byte av blogg adress och utseende på bloggen mm
Ha en magisk kväll ta vara om er för ni är alla speciella och underbara magiska väsen
och ni som är med i min grupp förändringar sker där med då nya tider väntar gruppens framtid då i annat form där med såklart och med sammarbete och hjälp från andra spännande tider detta
Måneljus och magisk brur er väg var välsginade eder Selene Mångudinna

2 kommentarer:

  1. Nu har jag hittat till din nya blogg och den är så väldigt vacker. Ska uppdatera mig mer senare och läsa igenom dina inlägg.
    Ta hand om dig, vännen och ha en alldeles underbar magisk helg.
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. hej kul du följer min blogg det är en räa för mig att du gör det. =)
    kramen

    SvaraRadera