tisdag 27 december 2011

Hjälpa andra..


hjälpa andra eller ge healing och ge råd finnas där för andra
Det har jag fått göra det senaste.

och jag healas själv då jag gör det och växer som person detta ger mig sann lycka och glädje.

Har haft en hel del sittningar den senaste veckan trots jag precis kommit ur ett mörkt hål känns det som det var tungt att kravlsa sig upp men jag gjorde det och jobbet helt ensam men även stöd från vackra goa änglar jag har i mitt liv.. <3 :)
så känns det helt absolut underbart att vara tillbaka och att få hjälpa andra tillbaka då jag fått stöd och hjälp jag med..

Jag fick hjälpa en kvinna åter igen det var en månad säkert sist och senast och det kändes glatt att veta det togs emot igen hjälpa henne rätt,att veta jag hjälpt henne på hennes väg med hennes saker,att få höra först en ledsen person sen bli glad när vi pratat en stund det är healande det för mig.
i sorg får man vända på det till annat eller i smärta eller förlust och sår det är svårt men det går om man ger fasen i att förändring är positivt så kommer ej den vägen bli så tung sedan.
Tro mig..

har ett par sittningar till denna veckan att se fram emot.
känns bra det.

är glad jag får göra detta jag gör och det tänker jag aldrig sluta med.

kärlek till er
och kramar av styrka
kan jag komma ur min skugga så kan alla klara av svårigheter den skuggan jag varit i tog nästan hela mig på köpet men jag fann en väg ut och nu är jag åter tillbaka

vad vill ni jag ska skriva om här fram över?
kom med ideer..

allt gott till er och massa ljus och magiska stunder

läs gärna min andra blogg om min sorg och depprision jag har/haft.

http://thewhisperingangel.blogspot.com/



Er
Selene  healing angel light white goddess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar