måndag 12 december 2011

Månvatten!

Jag gör mån och sol vatten och då behöver man ju snygga etiketter.
jag fixade mina egna dock vart dem ju ej så super duper men så länge tills jag kan orkar fixa nyare snyggare så får dem jag gjort duga. ;)

Jag måste inhandla lite mer flaskor i olika storlekar.
och lite papper hårdare och tjockare har jag nog någonstanns så det behövs nog ej köpas..
Måste hitta dem bara och så min hål slagare så man kan få till snyggare hål.

Det blir nog bra..

Ska när jag kan få färgpatroner skriva ut lite roligare etiketter till flaskorna med.

ska fixa till en byrå här hemma där jag ska ha mina sol och mån vatten flaskor stående..
det får väl bli då jag orkar göra mer saker när man är så dunder förkyld jag varit och är ännu något bättre är jag men det tar stryk på kroppen sanna mina ord.
så ska se fram emot att göra detta skåpet klart..
har andra projekt pg med.

Jag har sån inspiration men ingen ork riktigt så får ta en ide i taget nu. ;) hihi

Ja denna häxan är ordentlig sjuk än och mörbultad då jag ramlat och slagit halvt ihjäl mig typ. :(

Deppig med men det är väl så livet är..

Magi er väg

Selene den Vita Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar