söndag 23 september 2012

Massa tända ljus är höst tid!!!




många ljus
har jag nu hemma hos mig överallt
men framförallt en jätte stor vit ljus
som ska rena mig och mitt hem under en lång tid så jag tänder den ofta för att känna ny energi och att gammalt smuts bränn bort med ljusets tända låga.

känner jag renar mitt hem och mi själv på många ett med detta enkla sett vita ljus

en hel ros och lavendel doft hjälper till o rean mitt hem.

lägger ut lite kristaller oxå varstanns och mina saltlyckor och lampor.

även små lampor.

skapar mig en mysig atmosfär inför den mörka kalla hösten och vintern.

så massa ljus dofter har jag nu runt omkring mig
det är passande pga årtiden och mabon snart så kommer samhain med så.

ska mycka mitt hem höstigt nu snart blir en förlängning av mabon till samhain som får vara så här till yule tiden är här.

ska njuta av att ha det höstigt länge. ;) älskar det. <3

hur gör ni höst fint hemma hos er ni häxor ,trollväsen och annat folk där ute? XD

ljus och magi er väg

selene mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar