söndag 23 september 2012

I natt jag drömde..

om hur jag hade en kurs eller nåt sånt där jag hjälpte folk

jag hade typ seans för några som jag pratade med privat i ett annat rum.

så tog jag i timmar tid att bevara frågor folk hade jag gick till deras bord där dem satt,fick frgåa mig aker det var som dem hade ätiti fikat och hade uppgifter framför sig som dem skulle lösa ihop.
det var som att iblnd kunde man se dem som att
ungefär dem satt och åt och oxå fick hjälp av mina kursdeltagande lärare att dem fick uppgifter
så det var en häftig känsla av att göra detta och JAG höll i detta...

kändes så jag så klockrent detta skulle ju jag klara av att jobba med..

underbar dröm..

hålla kur
hålla seans
resa runt
eller ha hemifrån

spådde folk lärde dem saker

spec om beroenden minns jag att jag pratade om
det var så coolt.


gick runt i super sköna kläder jag måste sytt själv för dem var å coola o jag avslappnande att gå runt i det där.
först gick jag runt i vardag kläder när jag pratade om mig och mitt sett att jobba men vid magiskt arbete bytte jag om..

vilken längtan jag hade när jag vaknade upp
att få göra detta.. XD


kramar till er

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar