tisdag 30 oktober 2012

Älgar och Rådjur.



Har den senaste tiden sprungit på både älgar och rådjur

såg för ca 5veckor sedan en rådjursmamma med två barn det var så vackert och menat för mig som ett tecken
just då fick jag min första magiska kyss av min ängel ;) <3 så det var väl vårt lilla tecken det.
magiskt

såg sen en älg gå på en åker i min gamla hemby. den var mäktigt stor och stolt <3

sen såg min ängel då han var ute med min dogg så såg dem en älg stå och äta den glodde på dem inget mer den var större än den vi såg ihop. det var så coolt att höra och hunden vart ju livrädd haha ;) hehe

 
pga det var svårt o hitta en bra bild så hittade jag denna som jag tyckte var fin men det är ju ej riktigt det jag såg men en vacker bild :)



var på begravning igår min katt..R.I.P lilla go hjärtat mitt..
såg då även en rådjur skutta förbi oss då vart min hund mer den ville han jaga.. ;) haha

i solögas bok står det en hel del om lika djur vad dem står för så jag vart glad över det älgen står för samt vad mitt kraft djur rådjuret står för.

läs i den.. =) om ni har några spec djur ni träffat på eller vet är ert krafdjur så får ni veta mer om vad djuret står för jätte bra bok finns även om växter så köp båda,gör ett klipp ;)

magiska kramar

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar