måndag 15 oktober 2012

Matrial

hämtade lite matrial från min skog för några dagar sedan..
som ska användas i magisk bruk och ör utsmyckning av mitt hem.

ibland kan man hitta vackra ting i naturen som man kan ha nytta av.
eller så har man ett träd som jag haft sen jag var liten som jag bad om att få en gren ifrån det tog några år för nu hade en gren gått av stoooor gren
så jag fick med mig hem en del av trädet utan att skada det. <3 så det ska man tänka på att ej ta utan lov ,inte ta bara för att och spec inte utan att fråga och om man skadar trädet exvis om det handlar om grenar.
så jag bad om lov och nu 2år senare så hittade jag den gåvan jag bad om det tog lite tid men det spelar ingen roll ingen är mer glad än jag. =)

kram ljus o magi er väg

selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar