torsdag 11 oktober 2012

Visst kan man skapa band mellan varandra..

Men det kan ta år och tid och tålamod.

Man måste nog först lära känna varandra har förtroende för varandra.
lita på alla parter och känna sammhörighet.

då kan man börja känna av den andra hur den mår mm.
men en varning om en person mår väldigt dåligt så mår du exakt likadant och det är inget jag ger en tumme upp för..
många gånger har jag haft ont och mått dåligt och to varit sjuk för jag har såna starka band till personer.

det bästa är att ha band till någon närheten bandet conectionen man får men  man vill ej känna allt kanke..
så man ska tänka efter om man ska göra en sådan ritual..
och jag tänker ej beskriva hur man gör ritualer av sådana slag utan jag tror mer på att man växer ihop med en person eller ett par personer..
för man levt tidigare liv så får man band som ej kapats av sen dess..

så jag tänker ej skriva så lång fattat
detta är ett svar på en fråga jag fick
jag hoppas jag kunde hjälpa till lite..

umgås ha skoj ha skoj på er väg
ni kommer skapa många års band med tidens rand
och ni har redan stora band så håll hårt i varandra och vänskapen ni har
trots ni är unga så var ni i den åldern i andra liv och åter igen hittat varandra.
jätte skoj att se..=)
ni kommer få många fina stunder ihop på de vägen ni går på nu.
många skratta och tårar som livet hör till kommer ni dela kul att få se unga häxor i vårt land med
lycka till med att få ert fina band och med att undersöka denna vägen

kram ljus kärlek magi er väg

selene mångduinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar