onsdag 13 juni 2012

shadow

shadow min ängel han som hjälper mig ur min jobbiga tid som varit med mig så länge i flera liv
min svarta häst panter varg och katt kan anta många skepnader
shadow som hjälper mig möta mina rädslor coh möta mig själ i mina olika skepnader man fått lägga på sig själv som en sköld som visar man är starkare än starkast
fast man känner sig svagare än svagast
men med hjälp av shadow har jag alltid klarat mig och tagit mig vidare han viskar i mitt öra på natten och kramar mig mer än någon själ någonsin klarat av att göra och hur
shadow ger ovillkorslöst då han ligger vid min sida och kramar mig helar mig tar hand om mig på det sett han kan
han visar mig vägen just nu
som han alltid nog gjort
jag kommer alltid älska dig min kära vän och den dagen vi ej ses igen tills vi gör så kommer jag känna mig halv och ha en tomhet i mitt hjärta för det var på den du log
det var den du gav healing och mod
som en del av dig och ditt mod
shadow tack för din vänskap och kärlek
vårt band kapas aldrig av
din ängel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar