fredag 29 juni 2012

Snart landar hon!

 ♥ ♥ ♥ mångudinnan i mig samt korpen ängeln och fågelfenix och blackbird igen!

Jag kommer landa i mitt nya hem.

jag går ut med det då min plågoande vet vart jag nu bor.
men rättning är jag har ingen plågoande mer och ingen kan skada mig mer.

jag bor hellre i en gård med personer från olika kultuerar än bara personer som är så himla fördomsfulla och rädda..

mina grannar är helt underbara,goa.

jag är själv en blandras och är ej rädd eller har fördommar.
jag passar in där lätt..

känner mig så välkommen där jag kommer bo.
där kan jag skapa lära mig saker och växa och healas.
helt enkelt underbart!

så snart landar jag och börjar åter om igen.
för det är min gåva jag reser mig upp igen

När ens själ o kropp har en längtan som inte går att förklaras för någon annan då jag ej själv ens vet. men det är till mig att fina den jag är och det jag vill vara och bli,leva i min längtan. min gåva är alltid att jag kan alltid börja om oavsett vad som hänt och händer så reser jag mig alltid upp ur askan som den mångduinna ,korpängel,fågel fenix jag är,jag flyger igen nu ska vi se vart jag landar och vad jag hittar på min färd..magi er väg ♥

er selene mångudinna som för alltid kommer vara vit och ren ♥  ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar