onsdag 13 juni 2012

svart svacka



Har jag befunnit mig i ett tag men nu tagit mig upp ur den.
Och så håller jag på att landa lite i allt som händer och hänt.

men det känns som nya vindar nu blåser in med nya saker och nytt kapitel.

nu börjar jag om igen!

Känns härligt,underbart..

efter att ha flyttat från Tjällmo till min hem by Finspång..
Och mellan landat här i en lya är det dags igen att flyga vidare inte så långt men där kan jag läka och healas och börja må bra igen känns det som.

så det tar sin tid nu att få till allt med alla flyttar
lagt ner min butik tömt den sålt saker mm..
till att sälja huset hoppas någon köper det till att tömma den på saker.Har lite kvar att fixa där med.

Träffar angel of light och tar bara just en dag i taget.Är så tacksam han kom min väg börjar tro på kärleken igen efter dark knight förstörde mitt hopp om det och han gjorde mig så illa.
ibland kommer det personer ens väg som gör en gott andra gör det ej.det gäller att lära sig läxor o se mönster mm från personer ovasett hur dem är klädda och lurar en så ska man se detta och tur jag såg det innan han kanske vart en person som ex kulle börjat tagit till just säg våld mot mig eller mina djur, :( såna kan man leva utan. såna personer som gör en så illa är ej värd min tid eller energi.
jag trodde jag ej skulle orka leva ens eller klara av livet något alls det såg mörkt ut.
Men så fann han mig sån tur angel of light helar mig och ger mig så mkt nu,får mig leva en dag i taget ta en dag i taget och leva här och nu.
han gör mig så glad och hel.
och Han gör mig gott som jag för han tror jag på.ler
men jag är rädd det är ej konstigt pga alla erfarenheter i livet man haft varit ofast svåra tunga och jobbiga.fasten jag vet jag ej behöver vara just det dvs Rädd.MEN
Det tar tid för mig att lita på folk igen.våga släppa in.det tar tid tack vare man varit med om en hel del bara detta året menar,det är inte så konstigt med tanke på allt man varit med om.

som att ta sig upp igen och ut igen våga leva igen efter misshandeln före påsk och efter jag blev dumpad av mitt ex i januari efter lagt ner sin butik man gett allt på som man inte ville heller behöva göra ens ,att ens mindre fort flytta ut ur huset mellan landa i tron att det ska vara bra för en ,alltså en ny start så underbart att få börja om men så bra fint vart det inte.varje månad dag vecka har varit en jälva kamp på liv och död.
med pengar med att våga gå ut med prata en hel del med poliser och fkassan kuratorer psykologer mm.
en karusell som bara snurrat på och nu är det JUNI månad?:S
vart försvann snön och kylan? jag hängde ej med alls.
att ej mellan landa i en lägenhet och kunna slappna av och bara börja om som det var meningen.
utan då där fick man sig en misshandel på halsen i stället..i samma veva man håller på med rehabilitering och undersökning om saker och samtidigt flyttar man från ett hus och ska tömma en butik opch sälja saker från ens butik? hur fan jag klarat mig och av detta då jag är sjuk och depprimerad och nere o super trött gått in i väggen ,bara så slut samt trött? men ni vet man kan ej bara lägga sig ner och dö och ge upp,
men jag kan ej LÅTA HENNE dvs jag lägger mig ner o själv dör till denns förtjusning NO WAY IN HELL BABY!!! så kan ej låte henne vinna hon som misshandlade mig för ofast som i insekternas värld ang säg ex parasiter vinner inget om dem ej får näring från värddjuret och det sker ej mer.

Jag har ej hängt med alls fattar ej det är sommar ens typ.
jag är så trött och ledsen arg tom vilsen har jag varit så länge nu.
men jag mår bättre för var dag för jag vet nu börjar jag om detta mellan landningen blir nu en landning tills jag en dag åter igen har butik och hus igen.för det kommer ske. ;)
tror tom det blir så med min angel of light.men just nu tar jag en dag i taget allt kan ske och jag vet att allt får ta tid och känns det som jag ska ta en annan väg så gör jag det.

just nu trivs jag bra med att gå med angel of light.. <3
blir det mer än förälskelse och bra vänskap får tiden avgöra..

så nu kommer jag upp ur min svarta svacka.
och kommer trivas bra då mitt nya kapitel snart startar.

kommer skriva mer snart igen.

det händer inte så mkt att raportera än.
men jag åter kommer snart kära vänner och läsare

all min kärlek er väg och magi

kram och ljus

Selene mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar