måndag 5 mars 2012

Bad om ett tecken och fick se gudinnan

mångudinnan vakar över mig
tack för din gåva och kärlek
din selene mångudinna på jorden



Jag gick på min vanliga kvälls tur promenad med hunden.
det kändes som magi i luften i morse redan för då såg jag en märklig syn
måste berätta detta med
då var trädens toppar is men marken och allt annat var vårigt.
alal träden såg kristalliserade ut..helt underbart och magiskt. :D

när jag är ute och går på mina promenader ber jag om tecken eller saker få se.
då jag varit lite nere och trött det senaste känner jag lite mer nu att jag kopllar med naturen och dess magi.

Så ser jag alltid på tecken på vägen som imorse kråkorna.. och ibland ber jag att få se någoteller få en hälsning något.
spec då jag
varit lite nere o ledsen.
så titade jag på hemvägen upp till månen och fick se något märkligt
gudinnan hennes ansikte hade en måne på sin panna den var ju själva månen men för mig såg den helt rund ut såklart mångudinnan
sen ändras ansiktet så hennes ansikte sen hade månen som öga då såg det ut som hon tittade med den på mig som att jag är kvar jag ser dig vakar över dig du är ej ensam

min vackra gudinna visade sig för mig och sa hon är med mig än. <3

så nog fick jag vad jag bad om på några sekunder var det inget spår kvar..jag hann ej ens reagera annars hade jag tagit kort med mobilen men jag vet ej om det var meningen för andra att se utan för mig själv.

det var en gåva att gudinnan är med mig och ser mig än och vaktar över sin selene mångudinna på jorden <3

det tror jag

ler

tack för din gåva och närvaro

Luna Diana Selene ixcell gudinnor av månen

Er Selene mångudinna den vita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar