lördag 17 mars 2012

Nu så har jag fått mer magiskt här hemma.

Är ej helt klar men fått till det mer o mer med sakerna allt på rätt ställe mm..

det känns kalas. :P
får ta tid detta var sak på sin plats kommer fram nu det känns skoj.. =)

har ej orkat skriva som jag skrev på min raven angel blogg..
mycket händer har mått dåligt varit ledsen och gett upp nästan om allt.
men nu har jag täffat en person som kommer hjälpa mig med att läka mig själv.

sen har jag fått nya vänner och som mina äldre vänner är vissa som står ut mer och finns drä det älskar jag och får mig orka.


lite snygga killar är ej heller fel som vänner. ;)
ja ibland får man bara vara människa inte bara den häxa man är varje dag 24 seven..

ibland finnes ej energin eller tiden med att skriva men har ej mindre för det att skriva om för det ,dela med mig har jag märkt suttit några timmar och bara skrivit i mina bloggar nu för att hinna med i fatt... ;)

nu har jag uppdaterat med en del inlägg i bloggarna så jag hinner ifatt allt som varit o hänt o påverkat mig gett mig inspiration och som jag fått till mig medialt.

började få mer magiskt här hemma bra energier men måste rena en del igen och mig själv samt med.

men altaren i sovrummen är helt underbara
ska få upp gammle korpen med och lite trollhassel grenar samt drömfångare mm saker..

så ska idag fixa lite med det tror jag idag för jag har sån inspiration.så får passa på då.
kommer bli mer magiskt i mitt häx hem tempel. ;) ps jag älskar det.

blivit så mycket bättre än jag kunde tänkt det kunde bli. :P
helt galet glad över detta..

ska ta mer kort sen med på detta o filma berätta lite om mina magiska förändringar i livet samt
visa er mina altare mm =)

all magi och min kärlek er väg

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar