måndag 26 mars 2012

Trollhasseln och korpen

på plats i min hall
blev super bra är så galet nöjd.

mitt sovrum är med super och galet snyggt nu.
bara mitt rum o lite i köket kvar.

allt ger sig väl

rensat i min gamla blogg började om där..
så hoppas ni följer mig i mina bloggar som kommer vara osm förut om mig mitt liv en ny början nu.
i det sovande landet där ingeting händer ;) asg
samma gammla som händer.

livet går vidare och jag tar tag i nya saker och nya saker som kommer min väg som möjligheter.

känns bra jag kan bara le efter denna trötthet som kom med pollenet känner jag mig rätt så ok nu ändåp
solen ler och det känns helt ok faktiskt. ;)

önskar er en magiskt dag kram ljus puss ljus kärlek er väg och all magi

selene den vita mångduinnann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar