torsdag 8 mars 2012

Mer magiskt här hemma.

så får det bli

lite fixa med altare mm ska idag då åka och handla lite plugg och skruv behöver det.
så jag kan få upp lite hyllor och saker som ska upp..

den stora blå spegeln över mån altaret mm..


kommer bli kalas har även lite planer på hur sovrummet ska se ut.. =) kommer det med bli magiskt när jag är klar.

ska ej ha sakerna i kartonger bara så får det inte bli..

en del är i källaren men i praktiska lådor jag kan ta upp som matrial mm sådant som jag kan ta upp om jag vill pyssla exvis...

får se om jag åker till huset och hämtar saker med..eller hur jag gör.kanske imorgon..hmm?

men mitt liv ska bli mer magiskt i vardagen med vill se mina skaer och inte gömma dem

kommer bli kalas ta vara om er och ha en magisk dag med er

kram ljus kärlek och puss

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar