tisdag 1 januari 2013

Allt du gör idag

går det en legend myt som berättar som så.

det du råkar ut för det du gör idag är det du kommer göra vara med om uppleva resten av året.

så jag sitter en hel del vid datorn är redan uppenbart.

 är det som kommer ske mer och mindre av hela året.

kommer göra mer tubies mm för jag sitter och funderar vad jag lovat att prata om som jag ej gjort än. ;)

gör en liten plan.

kommer nog göra en hel del saker man kommer nog få ett lugnt år känns rätt så soft det med.

pga mitt hell år förra året så behlver jag soft år med! ;)

kommer vara känslosamt år och kommer vara en hel del skratt och bra stunder men folk man gillar och älskar och tycker om mm.

spådde mig själv vet ej vad jag ska tro om det då jag bara spår andra och ej ser saker till mig själv vart jag förvånad hur fort jag fick fram saker till mig själv så fort jag bara lyssnade och öppnade den sidan till

inget ego tänkande o önskande utan bara det kom.

gillar att jag ej spår där jag låter egot säga saker.eller dömmer någon kan vara lite hård menibland behlver man röra om folk.

nu kommer jag från allt jag skriver om som i vanlig ordning. ;)

trevligt att jag kommer sitt lite mer och skriva på tagenterna igen. är alltd trevligt att se.
vart dessvärre inte så många inlägg förra året ser jag jämfört med åren innan


det finnes ju en hel del orsaker til jag tog bort lite inlägg galenpannor finnes det gott om tom såna som går till attack..

och allra helst för att  BARA för att.

jag är tydligen ett stort hot.
så jag tänker fortsättta bara vara jag
det största hotet som finnes på denna jorden

fylld av kärlek och ljus är jag
så jag vann

inte dem som skadade mig eller skadat mig genom åren

så jag börjar detta året med att vara en vinnare inget offer

och glad och tacksam jag lever
jag finns här och nu
livet är underbart!!!!



nu ska jag fortsätta och dansa mig igenom denna dagen med lättja och enkelhet
detta blir en helandets tid för mig och saker jag går vidare ifrån
och jag växer och lär mig saker på och under resans gång


hoppas ni hänger med

håll i för det kan bli stormigt med när posidon rensar min väg där jag far fram med mitt skepp eller med hjälp av hans hasväsen jag simmar fram på dem 7 stormigaste haven jag seglar mig frammåt och simmar mig tryggt fram

skepp ohoj nu drar vi i seglen och drar iväg
nu simmar vi lugnt frammåt mars

vi ses hörs!

ciao amigos

carpe diem
love light and goddess blessings

selene månstjärna månängel månskira mångudinna

 

2 kommentarer:

  1. Hittills har inte många Diem varit värda att Carpe, men nu är det dags att försegla sitt eget öde och skriva vägen i sten ett ögonblick i taget, kursen är lagd och nu är det bara att njuta av färden, vart den än tar mig. Tack för ditt stöd och för att du är du ;). kärlek och ljus till hus.

    SvaraRadera
  2. haha..
    ja det är dags nu rätt tid nu.
    kursen är lagd och nu skriver vi i sten.
    tack själv för ditt.
    kram ljus kärlek till ditt hus o det dina
    vänligen selene

    SvaraRadera