torsdag 3 januari 2013

Ska skapa mig bowl of wishes..



som jag vet jag nämnt om tidigare har haft en sån men blev ingen bra la ner det ganska så fort men så idag kändes det jaa vad ska jag göra nu på början av året om inte detta igen och verkligen se till det blir bra med denna gången.
så nu är det dags att göra en sån igen känns lite som man blåser iväg dem där maskrosfrö kapslarna man vet ej vart det kommer sluta och om dem går i uppfyllese men jag vet jag måste testa detta nu och tror på detta!

ska ha en burk och vackra lappar
i burken lägger jag ner en lapp efter en kanske 20st är lagom med saker jag önskar mig ner skrivna på
sen får jag hoppas de går i uppfyllese. ;)
nej inte så lätt utan dem ligger i sin burk sen lägger du den lappen där du kan se den med din önskan eller dröm eller mål så vad ska du göra för det ska bli uppfyllt?
allt ligger ju hos dig så vad kan du göra!?
kanske drömmar mål ändras så kolla igenom lapparna ändra färg på nya lappar ni lägger i efter ett tag.så får ni se när ni hade exvis rosa då ni började kommer en sån lapp upp nång när ni hållit på ett tag kanske dags att uppfylla den drömmen målet. innna pappret blir för gammalt av tiden.så titta igenom lapparna ibland finnes det några av en färg kvar ta dem först. ;)
för viktigt man får ej glömma bort drömmar och mål.

fast det är bra att ha en burk till där det står wishes come true där man lägger lapparna som blivit uppfyllda sen kanske ett ställe där man har lappar man kan skriva nya saker på.

så du behöver två burkar en vacker bra penna små lappar ev sax.sätt igång. ;)

när man får en sak uppfylld så tar man lappen till wishes come true burken som man kan åter komma till sen kan man skriva bakom lappen när den vart uppfylld. ;) smart. då kan man titta på dem och se jaa den drömmen gick i uppfyllese då eller då nådde jag det målet.

sen är det du som ska uppfylla dessa drömmar och mål vill jag säga. ;)

så vad drömmer ni om vad har ni för mål?
vilka lappar kommer bli svårast att genomföra?

Lycka till med er.

Jag känner mig som på julafton vilken härlig känsla ta en lapp från en burk göra så det slår in när jag gjort det får jag ta en ny lapp så går det till så ni nu ej fuskar. ;) ,för ej lapparna ska ta slut måste ni ju fylla på dem med jämna mellan rum. ;)

Magiska kramar

Selene Mångudinnan er

3 kommentarer:

  1. Du är en Einstein utan buskigt hår och mustach, kreativ utan gräns med en ängels essens. En önskebrunn ska jag ha i hallen när jag bor i en större låda än den jag bor i nu, så kan besökare kasta en slant som går till något välgörande ändamål :).

    SvaraRadera
  2. Tackar! skrattar.. vad trevligt att hitta en komentar men din påhitighet,kreativitet.=)
    önskebrun vilken fin tanke du gav mig där.
    varför ej skapa en sida som heter önskebrunnen dit folk får skänka pengar till välgörenhet så skriver dem nersin önskan i samma veva dem betalar in sin valfria gåva att skänka sen blåser man iväg en bubbla åt dem? =) det skulle väl funka? en kram din väg

    SvaraRadera
  3. Helt underbar idé :D
    Kram tillbaka :)

    SvaraRadera