lördag 12 januari 2013

Glöm aldrig banden ni har till allt och alla!



Dem går aldrig av
dem försvinner inte
även om döden skiljer er åt

dem ni ej träffat som äldre familj och släkt dem banden finns där fasten ni ej setts i detta livet
dem ni träffat i andra liv som ej kom med dig i detta livet dem banden finns kvar
dem barn ni ej fick som dog eller som ni tog bort dem finn kvar runt er ,banden till dem är givetvis kvar
dem djur ni haft som dött finns kvar banden till dem med
dem familj och släkt finns kvar banden går inte av

så alla ni har band till en relation till vän med jobb kompis med skolkompis med alla har vi band till varandra för alla hör vi ihop vi är alla komna från ett ljuset kärnan

så tänk inte dem ej bryr sig om dig att dem gått vidare dem du förlorat för det gör dem
dem är alltid kvar fasten dem är på andra sidan världen eller på andra sidan.

vänskap och kärlek består.

vissa ska man släppa taget om och klippa av banden till för man bör gå vidare och oxå låta den andra gå vidare eller för man inte är bra för varandra.

ibland måste man låta någon gå
för det som kanske inte var ditt ,då tas ifrån dig ibland så kommer det tillbaka till en för det var meningen och det var ditt.

så glöm ej era barn eller era kära dem går sida vid sida med oss och dem aden vi har till dem fyllda av kärlek går ej av eller försvinner.
dem är här ibland med oss mer eller mindre,hälsar på ser om oss.
kommer med råd och kärlek
ibland kommer dem tillbaka som våra barn tom
ibland ses vi i drömmar eller så kommer dem på en kopp kaffe ungefär ;) så ha alltid kaffe hemma är mitt råd. :D hihi

Alla vi kommer från kärlek och ljus
främlingar är vänner ni ej känner än
dras ni till något någon så ta reda på varför
ibland kan man hitta en god vän eller en själsvän eller en jobbarkompis eller samrbetspartner eller kärlek

allt har en mening
meningen är alltet och allt.

vi får små tecken jämt i livet det gäller att tro på sig själv då och på dem tecknen och på dem som gav oss dem. ;)

fick imorse en gåva en liten fjäder vit se i min säng höll den i min hand den vibrerade kärlek
den viskade vi finns för dig vi är här.
ge ej upp om dig själv och om oss..tro!

be för att få se och du skall få se tro på mirakel och mirakel inträffar.

jag vet dem är med mig min familj fick genom ett par vänner en bekräftelse på att det var så oxå då dem besökt henne. ;)
sagt en hel del till mig om vad som komma skall.så det lät spännande
så har mycket att se fram emot med andra ord har jag. :D


kärlek eder väg

Selene Mångudinna viskar och hoppas någon ska lyssna på denna ängel gudinnans ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar