torsdag 3 januari 2013

Din symbol!




ibland måste man ha en symbol för sig själv
en staty eller något som ska påminna dig om att du måste ta hand om dig
den du kan se varje dag och verkligen då lägga märke till den.

jag har en sån staty som jag skulle titta på för att komma ihågatt ta hand om mig själv hade dne ett tag brevid min säng nattduksbord

så vid min andra flytt förra året så la jag den i en låda se kom den ej upp vid min nattduskbord och jag glömde bort det jag lovat mig själv för den ej ståd på sin plats mera.
jag la mycket energi o magi i min selene staty och att jag lovade mig själv att ta vara om mig själv.,ta hand om mig själv.

det viktiga man ej får glömma bort att ta hand om mig själv.det är sant och sorgligt jag blev ledsen fort och jag glömde äta vissa dagar och allt var betydleselöst,allt var kaos och i obalans.
så tänkte jag det är nåt jag ska komma ihåg jag har ingen balans i något fattar ej varför jag ej mår så bra och jag tar ej hand om mig på samma sätt fattade ej vad som hänt med mig.

sover dåligt och känns ingen bra sen jag bytte sovrum sov bättre förut.
tycker ej om att ej känns så bra i min lya.
så gick jag runt i min lägenhet ,kände efter är det nåt jag kan göra  åt detta med att få bättre sömn och få bättre här hemma.så idag tog jag tag i det.
hittade då min staty den ska jag genast ställa vid min nattduskbord så jag kan se den varje morgon och natt från min nattduksbord,jag hoppas jag får bättre sömn när min mångudinne staty är på plats vid min säng igen.
ananrs måte jag byta sovrum igen.

godnatt alla kära läsare där ute
kärleks brus och sus er väg
selene månskira månstjärna mångudinna

3 kommentarer:

  1. Huvudet mot solnedgången får man inte ha, kan det vara så enkelt? =P kram

    SvaraRadera
  2. Hej där hur vet du detta mannen?
    jag vet man ej får ligga med huvudet mot ett fönster eller ha sängen framför ett fönster.
    men mot solnedgång har jag inte hört det var nytt så frågar därför..
    kram till dig

    SvaraRadera
  3. "Skrock" från den Thailändska landsbygden, om det stämmer kan jag bara spekulera i men dom tar det på blodigt allvar :]

    Blinded by fear makes future and visions unclear
    Light dimmed by mystical haze obscuring the statistical gaze
    Raven flying through lightning and fire always striving higher and higher. Born to be free from oppression, obsession and depression.
    Born to be swift the gift to lift and drift -Astral breeze and time freeze.

    Krya på dig vännen ;)

    SvaraRadera