söndag 13 januari 2013

Magisk box!

så här kommer väl mitt skåp se ut eller hyllor när jag fått alal olika burkar på plats ;)
bland annat yar of wishes ;)

magisk box är nåt annat
Fick igår veta jag tydligen redan har en eller ett par sådana..

;) haha vad är en magisk box?

en liten låda ni har saker i kanske ett foto eller figurin på en gudinna gud eller maria magdalena eller nåt annat som stenar kristaller mm i denna låda kan ni sätta drömmar mål och saker ni vill ska ge kraft åt er önskan..

kanske en hårlock eller nåt smycke amulett mm

jag har många såna här magika askar utan jag ens tänkt på att det är just en sådan sak ;)

tänka er hade de som liten redan vad säger det om mig? att jag är en gammal liten häxa kanske redan då ;)

gjorde ju en egen med snäckor på som jag berättat om tidigare.


så kanske ska göra en som är mer nutids låda får se till att fixa det med när jag fått i ordning mitt sovrum så kommer jag till att få min bowl of wishes yar och wishes klara. ;) kommer bli kanon..


så har ni med en magisk box ni har saker i ni tycker om och vårdar ömnt eller har i små önksningar i eller minnen kanske?

min med snäckor var mer en box som jag viskade saker i som liten redan
tror dem flesta vart uppfyllda bara för jag alltid varit positiv och lagt ner så mkt kärlek på sakerna jag gör från en liten önskning till något annat i livet

så det ska vara.

ta vara om er ha en fin söndags kväll och har ni ingen magisk box gör en

ska ev göra en video på detta senare med. =)

kram ljus kärlek

selene mångudinna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar