onsdag 2 januari 2013

Så vad gjorde ni igår?

om ni städade kommer ni ha ett rent hem hela året för ni kommer lägga tid på att städa

satt ni och titta på tvn så kommer ni göra det en hel del i år

så vad gjorde ni igår på den första dagen av detta ny år som nu kommit?

Jag gjorde allt och lite till men det viktigaste av allt jag gjorde det för jag ville och jag gjorde en hel del för min egen skull som att vila ta sig tid till att vila

umgicks med vänner
höjde inte rösten då någon försökte gräla med mig så det kändes extra fint det fast situationen hade nog nästan kravt det
pratade en hel del med vänner
bara var och gjorde ju en hel del god mat och annat skojigt

så sammanfattningsvis kommer jag då hal mys och gos tror jag med på

ett år då jag tar hand om mig själv
där jag ej behöver använda mycket kraft för att få saker och ting gjorda ändå
där jag ej behöver tömma mig när någon utsätter mig i en jobibg situation
och att jag kommer vara social och skratta och ha kul och prata om allt ed goda vänner i sällskap
jag kommer få lugna och lite mer ävnetyrsfyllda promander med hunden
jag kommer lyssna en hel del och finnas där för andra
jag kommer få personer att må bra och få dem friska
jag kommer spå
jag kommer ha en del gos och mys tror jag med på för mina djur var överdrivet på mig igår om det
jag kommer njuta av varma heta bad med fina grejer från lush ;) haha
lite lätt kontackt med familjen med mini mal anstängning

jag kommer inte få böter på min bil kändes som den tanten inser att hon ej ska störa mitt lugn mer nu på denna gården
för då slutar det nog att hon får jobba någon annanstanns för hon kan ej sätta lappar hur hon vill länge till sånt kommer ej folk acceptera att dem får böter för dem packar ur en bil eller flyttar eller inte kommer in på parkeringen pga snön.
 eller inte hittar funkande guldtior för maskinen tror man vill stå 1dygn inte 30dygn har råkat ut för det många gånger sen insett att maksinen ej tagit upp mina guldklimpar inte hennes fel men lätt att missa då maskinen sväljer tiorna och man ej får något tillbaka tror dem en sen nej dem måste SE för att TRO och snen blir det någon stackars kontor i uppsala som får ta emot samtal och dem skiter ju i maskinerna iriterande?JAAAAAA.
om någon betalar med kort så kommer mina tior ut jag kan ej betala med kort för den accepterar ej mitt wwf kort. :( vill jag ha tior får jag spara ihop det länge.för ingen vill helst växla till dem här. =(
livet är inte enkelt alltid så det känns ju bra jag slipper henne ev då att hon undviker min väg kände det så starkt. ;) skönt..

så mitt år kommer vara kanon på många sett

;)

hoppas ni får ett fint år ni med med roliga händelser och minnen ni kan bära med er

ha en fin dag

blessed be

selene mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar