lördag 12 januari 2013

Min bowl of wishes

kanske blir så här eller kommer se ut på nåt annat sett vem vet.


är snart klar!

i tanken i allafall.. ;) haha

Yar of wishes and dreams kommer nog burken få heta.

där jag har alla mina drömmar o mål jag ska uppfylla..

ska ev göra egen gjord papper eller så får det duga med vanligt jag river till lite det märks ;)

men skålen där lappen jag ska uppfylla ska ligga nära mig i mitt sovrum tror jag på så ser jag den där vad jag har för nåt jag ska uppfylla..

;) kommer bli kalas.

först mitt sovrum som ska byta rum..

sen kommer allt detta på plats med.falla natruligt på plats vad jag ska skriva på lapparna.

mediterar lite och känner in vad jag ska kunna ha för drömmar mål som ska slå in inte bara för min skull utan kan vara för andras skull.
men ska ju handla om mig mest.

även saker jag tycker är jobbiga ska vara i denna burken
saker jag behlver skaffa ändra om mm.
göra jobbiga saker möta sina rädslor mm.
så igår gjorde jag en sån sak ska göra en sån lapp med och sen skriva den som min första sak jag gjort
och fått uppfylld med på ett sett..så jag är stolt. =)

då får jag en belöning och det är nu ett nytt sovrum.det innebär mer jobb men så får det bli.

sen har jag min burk och skål med.

känns som på julafton yay!

har skaffat mig en bok nu vet jag vad jag ska ha den till där alla lappar ska klistras fast med dem mål drömmar jag gör och uppfyllt och hur när det slog in. ;)

små som stora saker allt ska klistras in o noteras.. ;)

puss och kram

kärlek ljus magi eder väg

er selene mångudinna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar