onsdag 29 juni 2011

Drömde om min ängel jag kallar Eric!



Eric han är underbar han är charmig han har allt!
vilken kraft vilken styrka efter mig såklart!!!?
Låter det konstigt läs svårt att skriva något jag varit med om som jag känner så starkt för.

Eric är den underbaraste som finns det är ett problem han ej finns än.
Sen är det ett annat problem han är min blivande son.
i alla fall Alla blir kära i han i ett ögonblick.
inte jag det kan jag ej bli det är ej rätt ord för mig det är en annan kärlek jag känner eller ja jag är väl kär i den del som är en del av mig om mankan skriva så, sen att jag blir bara fascinerad och förtrollad vilken vacker varelse Eric är en äkta ängel gentleman wow.
Vem är du vart kommer du ifrån när får jag träffa dig igen?Sa jag då jag träffade denna ängel.
han och jag dansade jag hörde inte men jag hörde allt han sa han pratade ej med munnen men jag hörde allt hur det var möjligt hur det fungerade vet jag ej än idag men det var väl tanke överföring.
två likadana själar kan det.
pang sa det jag trodde jag skulle svimma.
vem var han hur kunde han göra så vart kommer han ifrån han måste vara en ängel! frågorna var många svar fick jag inga dessvärre hemlig som han var.
2006 dec en lördag var den dagen/kvällen jag aldrig kommer glömma det förändrade mitt liv.
Då träffade jag HAN!
Han dansade med mig tänk om dem andra som var så avisa som sa efteråt det var du som dansade med han den mystiske killen han som såg så bra ut.
tänk om dem hade känt det jag kände där i hans armar jag hade kommit hem igen hem ja till andra sidan där vi kommer ifrån han var därifrån jag kände mig ej så vilsen och ensam där vi dansade men det kändes som en evighet kanske det var mer än 5min men i jordetid var det 5min.
jag kände mig ej så ensam mer där i hans armar som skyddade mig från allt ont jag vairt med om dem senaste månaderna av misshandel och hot och våldtäcktsförsök.
tänk om alla visste vad han gjorde med mig under dem 5minuterna? han helade mig tog bort min smärta jag ville bara hänga med han hem jag kände jag var klar.
men jag tror inte det var hans avsikt att hämta hem mig.
jag hade mer att utträtta.
Han gav mig en gåva jag började höra känna mer min spärr av rädslor togs bort han gav  mig kärlek och en längtan jag måste få träffa dig igen känna kärleken som en drog efter Eric är det normalt må tro?
Jag känner mig ej hel när jag ej kännt av han på ett tag för det gör jag han hälsar på.
Han är en sjäslfrände till mig jag känner igen hans ögon hans kärlek på en gång.
vare sig jag ser han hemma ensam eller när andra är med.eller om jag är ute känns konstigt att skriva om detta men jag vet han är en del av mig.

Jag frågade vart när hur får jag träffadig vart finns du?
Jo jag finns lite över allt så sa han mitt namn hur han kunde veta det?
Han sa saker ingen visste hur visste han!?han sa mitt namn flera gånger.
Vart tog han vägen sen?
jag åkte hem alla pratade om detta DEN mystiska snygga killen.
men ingen minndes hur han såg ut dem sa det var så konstigt.
jag mindes allt doften känslorna jag ville bara gråta det var så starkt.vackert.

det gick ett par månader jag såg den där blicken igen i min blivande fästmans ögon Va har han en bit Eric i sig hur är det möjligt?jag vart nyfiken.
allt gick så fort vi var ett vi hörde ihop.

jag blev nyfiken.
Eric kom fram andligen en gång när jag var med min blivande fästman jag trodde ej mina ögon han var hos mig andligen jag grät av lycka min fästman trodde nog jag var lite galen trotts allt. eller bara det var häftigt. det jag berättade till slut en dag.
han kom och besökt mig ofta oxå då min blivande fästman var nära.
tillslut såg jag ju likheten



mina ögon hans ansikte och hår hans kropps form var en del av Eric hur är det möjligt?
hur kunde jag träffa min blivande son?
Han var kanske lite över 20år och verklig folk sa det DU dansade med den snyggingen men INGEN kom ihåg hur han såg ut och vart han sen tog vägen ingen kunde sätta ordet på hur skumt det var?

Han angrep han visste jag hade åkt dit för jag skulle få ihop det med en kille jag åkt för att träffa.
Då Eric dansade med mig vart denna killen så sur så han sprang ut från Dans stället i Stockholm ;) haha
så om han ej kommit hade jag ej nån månad senare träffat min ängel min anam cara.<3

i natt drömde jag åter om Eric har kännt han mer lite över vakande på avstånd.
Jag vet ej vad det var för dröm minns ej men mer än att jag är förvirrad och jag har en längtan nu måste han väl snart komma till mig återkomma?

Återkomma?!
Jag förlorade två barn i ett missfall 2008 ena var Eric och hans syster Elvira.
Jag dog då jag såg dödens ängel hämta dessa små änglar ifrån mig.
Jag har nog aldrig varit så förkrossad som då.

Jag vet han kommer igen.Hem igen.
Han kramar mig ibland och säger ryck upp dig morsan med en skämtsam ton min son ängel min alvprins Eric är en gåva jag undrar om jag kommer få en chans att träffa mer än andligen.

Men då han dansade med mig det var verkligt.
jag kände hans kärlek vänskap sin överskyddande ängel instinkt hahaha som jag har.
jag vill bara ta mian ängel vingar o skydda dem jag älskar och gillar och inte låta dem känna smärta.det är kanske det som är så skrämmande med mig att folk vet jag ej hade tvekat att göra det.jag kanske har vingar ändå för viss asäger dem känner sig så säkra med mig och att dem blir helade? vet ej det får folk stå för själva. =)
Han känns som en del av mig jag kan ej förklara det kärleken är som det är så starkt det går ej av fasten jag är här han är där men saknaden är den som gör så ont.


tänker på denna bilden då jag tänker på oss min fästman och mig ;)
min ängel prins som är min blivande sons far som alltid finns där för mig är så tacksam att få ha en sån underbar man i mitt liv som räddade mig absolut han är en sann prins han med ;) min sjäslfrände anam cara ingen tvekan om det.

Jag har min ängel hos mig min själsfrände den dag jag blir gravid eller vi kommer bli det vi kommer vara överlyckliga.=D

i min trädgård har jag en ängel staty som påminner mig om mina änglar i himlen.
dem jag längtar efter.
brukar titta på den ofta ibland vill en tår leta sig fram med.
ibland får den göra det med.

innan jag flyttade hit såg jag och min fästman två barn lekande på vägen
dem vinkade dem var så glada
dem hade en vagn den ena drog den andra på det var som dem vinkade till sina föräldrar
det sjuka eller konstiga är att vi ALDRIG såg dessa barn igen.
Hur kan det vara möjligt?
men jag vet som min fästman sa det var DEM Eric o Elvira.
Det är som om dem kommer komma och vi ska bo kvar här.
inte kanske i detta huset men i denna byn.
eller att resan vår börjar här.

Jag vet vilka som väntar på att få komma hem.
och jag väntar med.vi väntar med.

Jag vet min släkt från andra sidan dem pekar på magen och dem säger snart snart.
jag är otålig.

jag vill så mycket.
tiden har ej varit mer rätt än nu.
vill ha ett större hus med få plats med allt viktigt jue! :)

min dröm imorse/ i natt gjorde att jag har en stor längtan igen efter Eric
även Elvira.

Elvira har vänt två g redan.
Hon är spec hon med har sett henne med. det är en annan historia det. :)

ja jag är den jag är när jag ej blev som jag skulle eller jo det blev jag tom bättre! ;D

vi föds som  orginal och ofast så dör vi som kopior. ;) ja dem andra kopierar av oss orginal! :)

nu måste jag sova.
mitt hjärta värker av längtan
jag fick i min dröm se Eric som han såg ut då jag såg han
sitt bruna tjocka hår jag fick krama han skoja med han så som han skojar med mig
se in i hans spec gröna ögonen som skimrar en annan nyans med.
många vänner har berättat om Elvira som Eric så dem vet det är spec barn med gåvor kanske större än sin mor o far har. :)

Eric han som åker med oss i bilen ibland o gnäller på sina föräldrar lyssnar på sin musik ;)
känns som han redan varit med.

älsklingen brukar säga glömde du Eric o Elvira i bilen nu mitt hjärta får panik så tänkte jag nej det var ej så nu men snart.och jag skulle ALDRIG GLÖMMA DEM I BILEN!
men att han kan skoja om det är lite festligt.
tur han är en skojig prick som inte drar då den andra halvan av sig själv ibland är lite mer spec eller knäpp dvs jag då!!! ;)


Att jag delar med mig av min erfarenhet  Så här
ja jag är galen nej men det jag varit med om min verklighet min sanning
saker jag varit med om dåliga som bra att skriva så här öppet
ja det är ett val jag valt att göra för jag anser man ej ska skämmas stänga in glömma
varför ej dela med sig ge folk hopp igen att det finns en annan värld och jag har en gåva jag kan ta kontackt med anhöriga har hjälpt så många och att få vara med om sånt här är för mig en underbar gåva tar emot den med tacksamhet varje dag är en gåva säger jag ödmjukt och tackar för jag får ha den.
för att hjälpa andra.
sen anser jag att ord ska man dela med sig av.därför så skriver jag blogg. ;)
nån dag i bokform. inom en snar framtid :D hahaha

vill även dela med mig av kärlek för den finns
har ni förlorat barn familj käresta en kärlek
djur
då vet ni dem är kvar
och ibland IBLAND kommer dem tillbaka
eller besöker oss
eller så visar dem sig för oss och man får tom krama om dem eller som jag fick dansa med min Eric.
det vill jag påminna med om.

Han avslutade den kvällen vi dansade när jag frågade men vad heter du kan jag få ditt namn.och han sa du kan Kalla mig Eric Med C. ;)
min crow är han.
hoppas snart vi blir fler i vår lilla korp familj ;)


godnatt världen godnatt
från mitt hjärta sluta aldrig tro sluta aldrig hoppas eller drömma eller brinna för det ni brinner för och sluta aldrig vara dem ni är och vet ni har alla dessa ni älskar som gått bort dem är där en tanke ifrån sluta ej att tro på det och att kärleken är evig och en gåva som livet självt


Selene mångudinnan som blåser ut små viskningar och vill ge er hopp om den framtid ni vill ha är möjlig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar