torsdag 30 juni 2011

Jag älskar och beundrar


solöga hennes böcker är så fina.
Hon är en sån vacker klok mys person.
får bara en sån stark känsla av kärlek när jag ser fotot på henne.
hon har
skrivit så fina bra böcker
Dem om örter och djur vad dem vill förmedla oss.

jag har dem och hennes nyaste den om olika meditationer..

ska nång få tag på hennes cds.måste ha sånt man bara måste ha! :)
men har nyligen införskaffat mig lite andra böcker så lite får man ta i taget allt kommer till ens liv när det är meningen och dags. :)

Jag har så många djur vänner som kommer till mig eller som finns i mitt liv.
Nu har jag fått igelkotten med
tänkte skriva om det i min andra blogg hur jag blev extra mamma till igelkottar. =)

Så mitt tips om ni är ute ta med dessa böcker små oxå är dem, tar lite plats står så mycket bra i dem om djur och örter.

sätt dig ute andas blunda fråga en fråga be om ett svar titta känn efter får du inget svar fortsätt gå be om att ett svar dyker upp.
det kan vara i från en växt med ;) så var öppen för det.Du vet vart svaret ligger inte svar du kanske vill alltid ha men ta till dig dem ta med dig dem ändå. :)
är du som jag inte så bra på växter och träd köp en flora. ;) finns ju små såna med så man ej ska behöva bära med sig ett bibliotek när man är ute och knallar.
annars tar man med sig en block ,penna och skriver ner läser det i lugn och ro hemma det  bästa jag föredrar att göra om jag ej kan vänta med svaren så följer böckerna med mig. :)

Jag får så många svar på detta viset.
på mina promenader eller besök i min trädgård.

Funderar jag på något kan jag hitta lösningen på en promenad! :P
det sägs ju man ska gå en promenad för att få förnyad kraft som ny inspiration och nytt tänkande frisk luft gör susen. :)

Så ja jag måste säga jag beundrar och älskar solöga som skrivit så fina böcker som ger mig så mycket!

Tack vill jag säga till dig!

Kramar och min kärlek
Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar