lördag 11 juni 2011

Var ute på en promenad!



Där hittade jag en present av en skata. en vacker fjäder då denna skatan suttit och iaktagit mig många gånger samt tagit kontackt tänkte jag om den nu hör mig så kanske den kan ge mig en fjäder då jag inte sett så stor skata innan så kändes det fint att få en fjäder penna så bad jag den en dag att lämna en fjäder som present så nu fick jag en. ;)
Ibland kan så lite göra en glad.
Så det gäller att leva i harmoni med naturen och djuren
ibland får man ett tecken eller en liten gåva.
Min bästa gåva är att få se denna vackra skapelse ta kontact med mig ändå!;)
Att ha fått en penna från den som en gåva för att vi alltid ska kunna vara tillsammans fasten vi är långt ifrån varandra det känns fint det.har ej sett min skata på många dagar nu så den kanske redan sagt farväl eller så har den bara gett sig iväg för att testa sina egna vingar.
precis som jag nu oxå gör.
Jag får se om jag stannar kvar på blogspot trots all stulande eller om jag startar om någon annanstanns tiden avgör allt men jag fortsätter att flyga på mina egna vingar och fortsätter mina äventyr här och
som lite varstanns kan chansen finnas jag dyker upp.

måne brus er väg

Selene Mångudinnan

Måneljus er väg
Selene Mångudinnan

2 kommentarer: