tisdag 21 juni 2011

Visa sina sanna färger!

bilderna är mina på mig så vänligen ta dem ej.Tack!
Selene ivy queen sovandes mitt favo kort blev mitt Selene Månegudinne kort här!

Pga jag förut kände jag ej kunde vara den jag är!
Var tvungen att få ut allt jag har att skriva gick lite in i en skugga en gudinna visade sig för mig och jag följde henne glatt och det blev mitt nya hemliga namn.
Så fick jag bli Selene Mångudinnan gå bakom en dimma in i natten tills jag var redo att gå ut i solen igen säga titta
här är jag detta är den jag är!
nu kan jag vara den jag är då jag slutat mitt jobb och inte längre känner jag måste vara i skuggan dölja mitt sanna jag.
Ingen press från något håll eller så utan bara kunna vara jag och nå ut till folk få folk att hitta mig.
Har ej velat ljuga för någon om vem jag är eller föra någon bakom hemligheter så att säga.

Under en tid var jag osäker på mig själv och den jag blev under den tiden som var.
Det är den jag är idag
en stark tjej som står på sina ben har levt sett och varit med om en hel del.
som en ängel skör ängel som kom till denna jorden sen såklart för några även en bitch för andra.
en tjej som säger vad hon tänker och tycker och känner.
som har levat har levt och lever lär sig som alla andra.
tas som hot av andra eller ogillas av andra för jag går på min väg lyssnar på min hjärtas röst vad jag vill göra vart jag vill gå.
pga hur jag ser ut så har jag fått mycket skit.
tjock kort liten spelar ingen roll tatuerad inte det heller men mitt ansikte har varit det som varit hotet tydligen en hård läxa att lära sig man får ej se bra ut man får ej vara stark eller gå sin egna väg heller.
ha sina regler man ska vara som alla andra och helst smälta in.
det har jag aldrig gjort eller velat vara för det är ej den jag är.
jag har alltid gått min egna väg det passar ej alla men jag måste det för min skull.
detta är den vägen jag vill gå på att få vara jag inte behöva vara gömd och hemlig mera.
korp ängeln Hon som kommer med solen som månen hon som är mer än en ängel hon som söker som finner!
Hon som ger en bit av solen och av sig själv som vill alla väl och ser vänner i främlingar som ser alla har sin historia att berätta precis som jag oavsett hur jag använder mina ord eller använder för bloggar!
den viskande ängeln hon som ser vad andra kanske är rädda för hon som är medial som vill hjälpa andra bara vara den hon är ämnad att vara kort och gott vara den viskande ängeln whispering angel hon är.
för fram sitt budskap och inspirera få folk att vakna upp därför skapade hon sin butik och därför hon ger rådgivning genom sina gåvor eller förbannelser kanske någon annan skulle säga.
kom hit för ett viktigt jobb som aldrig tar slut som är långt och evigt.
att göra det jag kom för att göra föra fram budskap hjälpa andra ge folk hopp och få folk att se vi ej kan göra som vi gör leva som vi gör vi måste ändras vi kan det.tillsammans.

Hon som viskar hon som ser hör hon som försöker nå ut men undrar hör någon vad jag har att förmedla kan jag göra mer ,vad mer ska jag göra?
inspirationen är hög och att aldrig ge upp det kommer jag aldrig för detta är jag den delen av mig med.
som jobbar hårt som visar framfötterna som påverkar alla sin väg alltid någon som blir berörd fångad och tagen på något sett då har jag nått fram och då har budskapet kommit fram med som det ska vara.;)
Har jag svikit någon målat upp en bild på den jag är som ej känns bra då dem får veta.
så ber jag om ursäkt för det med som för detta
att jag ev sårat någon på min väg eller fört någon bakom ljuset.
aldrig min mening att göra det.
mina avsikter har varit ärliga att få föra fram det jag känner och ser utan att bli dömd jämt föra fram budksap jag får till mig medialt som bara srpinger fram på tagenterna så lätt som i en dans o lek. ;)
Jag får till mig mer och mer medialt vad jag ska göra med mitt liv och vilken väg jag ska gå och jag är glad att vara den jag är och ha selene mångudinnan som en liten bit av hela den jag är. ;) för det är jag med har så många pussel bitar som ska passa ihop och föras samman i min livs historia.
och är glad att ni följt mig och att ni kanske fortfarande följer mig i mina bloggaroch följer mig på min livsväg åt vilket håll det nu bär av.
för jag kommer ej sluta trots jag valde att nu gå ut vem jag är. ;)

Denna lite mer mystiska sidan av mig och den andra lite mer närmare sidan av mig. ;) denna:
http://thewhisperingangel.blogspot.com/2011/06/beslutat.html 

Jag vill skicka en varm tanke till er som behöver den och all min kärlek och om en önskan att er litha även midsommar blir helt underbar och magisk det kommer min vara
jag kommer fira den med min underbara livskärlek och ängel och även med någon god vän
så vill jag tacka er
för jag har såna fina vänner oxå systrar i mitt liv som berikar hela mitt liv
dem som tror på mig och det jobb jag gör
och läsare med

sen finnes det andra som ej kan med mig för dem tycker jag vet allt det har jag då aldrig sagt men en gammal själ har lite mer erfarenhet än en yngre kan jag tycka då! ;)

att jag har en grupp och har regler det tycker jag var oxå något konstigt.då alla grupper har det regler och då detta ej passar alla så är det ok.
så ok ni behöver ej vara med men ni känner ej mig igentligen men ändå har man fått höra massa skit bakom ryggen förstår ej verkligen vad dessa tjejer vunnit på det?
vad vinner man på att ljuga?
och det ni skickar till mig eller talar bakom min rygg av ondo det får ni tillbaka åter så är det för den regeln tror jag ben hårt på!

alla är olika men detta är då jag ta det eller inte så enkel ekvation var det med att räkna ut att man har ett val och mitt val är att vara sann mot mig själv och detta är jag selene korp ängel med många namn och alla är den jag är ;)


Selene mångudinnan med många namn hon bär stolt upp och visar vem hon är
blottar sig hoppas ni älskar mig som jag er ,ännu för det?! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar