måndag 4 juli 2011

Skoj när man får skrämmas lite! ;)



jag är ju ungefär lika farlig som spöket laban eller nåt sånt! ;) hahaha

Var ute häromdagen med min syster.
hon är lite tveksam till mina gåvor det jag kan men får bevis varje gång så ja hon blir rädd för mig.
Så det är ju lite skoj att få skrämmas helt enkelt spec då man får fram såna konkreta saker så hon säger uss så otäckt du vet ju allt! men fakta är ju jag ej kollar in någon utan tillåtelse skulle aldrig falla mig in.
så när hon bad mig på skämt att kolla in en karl åt henne så hittade jag en åt henne. ;)
som jag redan sett då vi åkte dit!? ;)
sen att det slutade med att dem åkte hem ihop det visste jag ju redan och att dem dessutom jobbar ihop. ;) men hon är lite rädd nu för mig vilka gåvor du har jisses.

så ja det är skoj då man tar in så klockrent och man ej ens tänkt på man var öppen?
skrattar

ska snart sova får uppdatera i mina bloggar ni hänger väl med i mina båda bloggar så ni inget missar! :)

kram och måneljus er väg Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar