onsdag 4 januari 2012

Ängel och Ande besök..



Har jag fått dem senaste nätterna..
Jag känner deras närvaro och tröst och healing nu.
hör dem ser dem ser ljus ser skuggor känner värme och rysningar..
får bekräftelser mm.
Det känns så skönt att få det då jag var med om en liten bil incident och lite annat jobbigt det senaste.
så behövde jag healas,få denna kärlek vänskap och tröst..
så i natt har jag nog spec haft en hel del med mig jag vet jag pratat med många..
Men man kan ej minnas allt bara lite och vissa saker för det var så överväldigande..

vet jag såg kände och hörde
Mammas bästa kompis hon är så rar och go..
hon tyckte så mycket om oss..så det kändes fint att hon kom.. <3
och min morfar alltid <3
och morfars mor <3
jag tror bestämt det var även farmor o farfar <3 som var hos mig med och några änglar  <3
och även min fästmans farfar och en annan släkting till han och hans ängel.<3

så rummet var fullt.
vi hade kafferep nästan skrattar.. ;) hehe
det var så härligt att återse många som jag ej sett på länge..
jag är så hjärtans överlycklig av dessa möten.. <3

Jag såg morfar lika stilig som vanligt i kostym och hans leende.

Jag tom kände min katt som gått bort jag hör henne ser henne ofta med. <3
förvirrande jag är ju glad man samtidigt är jag så ledsen..svårt och tungt..

Men i natt fick jag goda råd men jag vet jag lagrade in dem men minns ej allt. men vet dem är där det kommer oxå till mig mer och mer klarhet vad dem sade i natt.. :) glad för det..

Jag fick hopp och saker och tröst och healing..
jag mår bra på ett sett lugn och så men lite kom igen jag vill det ska hända nu inget tålamod skrattar.. ;D hehe varför vänta och gå lite kringel krångel vägar för? ;) hehe

så jag är överlycklig för att känna sån kärlek vänskap stöd från några även om det är andevärlden.
så är det lika spec för mig som det våre från en i fysisk kropp djur som människa..

jag vet att min nattskola som jag kallar det för då dem kommer och säger saker jag ska göra kommer bli mer intensiv i år och det kommer nog vara så jag ska lära mig en hel del nu bara så ser fram emot det.. :)

och min shaman och häxskola i gammel lära kommer oxå fortgå. :)

kärlek ljus och värme och magi er väg

kram

Selene Den vita ljus ängel gudinnan

2 kommentarer:

  1. Hej! Om jag inte förståt fel, ryser man mycket och blir varm de är i närheten? Men jag ser typ inte andar och sånt... :(
    Jag känner ibland att jag är övervakad..

    Och så det med din katt, jätte synd. Min kanin gick nyss bort, eller försvann och jag är helt krossad... Jag vet inte om han är död men jag drömmer ofta mardrömmar om honom...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej.det är olika alla är olika vissa ryser vissa känner värme, en kittlande känsla eller pirr eller kyla.vissa ser orber ljusklot kallas ofta för orber. eller hör sång vissa hör dem tydligt och andra ser i sitt inre öga..andra hör kockor plingande.det är så olika. :)
    man känner änglar dem är stora ofast och mer flytande svårt att förklara.
    känns mjukare med.
    andar kan ge stora rysningar vid nära närvaro vad jag känner.änglar ävlor och väsen har en lite orb som glittrar till andar är mer starkare orber och klarare.
    dem fångas på kort man tar med kameran.vissa menar orber är damm men det är ej bevisat.såklart man kan slänga damm framför kameran och sen ta kort men det är inget andligt i dem.

    jag tror
    du kanske utvecklar denna gåvan eller kommer göra det öppna upp dig igen för den.tro att det är möjligt du har gjort det en gång och kommer det igen.
    när du var yngre så var du mer öppen.men stängd mer nu pga samhället som vi växer upp gör oss mer stängda och vi får ej tro på sånt här för det är farligt och fel. :( för männsikor är rädda än idag.
    så stänger man igen den dörren men inte alltid förevigt.
    det är om man är redo att känna det som finsn bakom den dörren den världen så kommer det ske.

    alla har vi våra änglar och släktingar så visst är vi övervakade. ;)
    det stämmer.
    och du har många runtomkring dig.

    tack så mycket.
    det är sorligt att mista en vän och tungt men jag vet hon kommer hem igen och hon hälsar på mig andligen än. <3
    det känns som kanin är i andevärlden.ledsen för det.
    men du kanske får träffa din vän igen i år känner något med sommren att en ny vän är på väg till dig igen. :)

    när du är redo kommer kaninen igen och mardrömmar är inget att ha försök att tänka glada minnen med din vän vid liv,hur glad du är då ni hade varandra.spec då du haft mardrömmar försök ej att fokusera på dem dem är rädslor och bearbetning.
    så kommer nog mardrömmarna sluta snart.och kanske det glädjer dig lite att du vet att kaninen hade ett fint liv och vill komma igen?! =)

    kram och ljus

    SvaraRadera