tisdag 10 januari 2012

kvinnligt spöke..

säger antingen grandmother eller grandmountain svårt att veta.
men lite kusligt är det.
det kan man höra i en av mina videos jag laddat upp nu på you tube..

lite häftigt ändå.. ;)

fasten jag är medial så hör jag dem på annat sett så fick alla bevis att dem finns med oss andevärlden.

kändes som anna hennes röst på nåt vis tror hon hade en lite likadan röst som jag och det kändes bara som nåt tecken jag tror det var både två orden hon säger i det där.

har tittat upp grandmountain och jag fick rysningar igen över hela kroppen jag måste åka dit njuta av det där så vackert.

vilket äventyr det hade varit wow.

det kan vara en dröm och där kommer jag få veta något mer sen så känns det.

när drar vi dit då? ;)

så känns det..

min tur nång att åka utomlands jag har ej varit det och jag vill ej sola mig BARA så aptrist är inte jag jag vill se saker och uppleva få minnen för livet.

jag vill se kultur och historia
åka till platser jag varit på och hör hemma på
sen tidigare liv

det är meningen md att resa att sola sig att få bli brun att bara lata sig kan man göra då man blir gammal dvs vila sig..

det är nu livet ska levas..

det berget var otroligt vackert och jag kände ´HEM` känslan med det
jag har många vänner världen över så nog hade jag haft sov platser alltid. ;) <3

och det finnes resmål jag vill se men det är ej viktigast i världen att resa heller men en dröm..

och att få se ställen man har koppling till
kanske det där berget min kompis i USA snackade om där korpar och örnar flyger.
eller andra ställen.

ade ej varit fel det heller.

hade gott ta vara om er
och sluta aldrig tro för dem finns där och vakar er
ger er tips mm
och vaktar er guidar er.

kram o ljus

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar