söndag 1 januari 2012

Projekt pg!

Idag var jag i min butik öppet och lite små fix i den behövs det med ibland..
plockat bort julen i butiken nu ska det in nyheter och annat smått och gott. ;)

när jag var i butiken tog jag hem lite saker jag är halv klar med.
som ska göras klart.

Jag hittade lite som jag ska ha på min ena altare.
hittade en bild på nätet för nån månad sen på en liknande figurin som den jag hade i butiken.
vilel ta med hem den så idag åkte den hem till oss..

ska hängas upp och vara en symbol för ängeln min.
ska se om jag hittar bilden på den igen och se om jag kommer ihåg vem den ståd för..
det var en spec ängel nämligen.

Så jag ska ev måla om den lite med.

sen blir det lite jobb fixande.

lite skoj saker pg det måste man ha med.

hoppas ni fått en bra början på detta året och ett gott avlut på det gamla året.

det har jag..

men ni kan ju läsa vilken ängla vakt jag hade igår.
i min andra blogg.

så jag vill visa min tacksamhet till änglar som finnes runt omkring oss och vakar vaktar hjälper oss.

kram ljus kärlek och magi

Selene Den vita Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar