tisdag 31 januari 2012

klippa av banden och sår minnen mm läs detta viktiga råd till er från mig.

att vara häxa eller människa idag är ej lätt
då man vet att allt påverkar en på ens livsväg
men man ska ej låta dem små frön som gjort dig illa
inte låta dem få fäste och gro man ska skära bort dess rötter eller bränna dem upp och låta dem dö ut
för du har makten antingen vara ett sår ett offer eller en vinnare och en lycklig person
det är det jag hoppas alla kan hitta och få hjälp av mig med
vill du ha en konsultation så hör av dig till mig med ev frågor så fixar vi någonting

här kommer mitt inlägg om detta


En sak som många ej tänker på är när dem genomgår läkande av sår av minnen eller när man gör courdcutting är att man kan genomgå en hel del minnen som man trott varit läkta eller förbi sen länge.
dem kan väckas till liv som rädslorna känslorna allt ni var med om då.

jag känner så väl till detta vad man kan känna kroppsligt eller hur man kan reagera på saker.
det är viktigt man har förstående person runt omkring er när ni gör såna här djupa saker för er egen skull.

jag satt och lyssnade på
charmingpixieflora om courdcutting hon sa att det är bra att veta att det gör ont när man klipper av band och man bearbetar saker saker fasten man trott man är klar så undrar man varför man mår så dåligt det är för att dem såren sköljs bort från er och ni börjar må bättre efter ett tag.

så tänk på det det gör ont det är ok låt det bero och låt det rinna av dig använd energin till annat.
gör sånt ni gillar och läk under tiden.
så tänker jag.

blogga skriv om det bränn lapparna var i känslan men tillåt dem ej ta över helt.

det som har hänt har hänt det händer inte nu,händer inte igen.
du har makten.

du kan läka och du kan läka dig själv ge det tid och ha ej för bråttom men var ej rädd för saker du vart rädd för då det hände för det hjälper ej dig

gå in i det du är rädd för möt dem rädslorna och se oxå till att det är ingen fara nu.

du har alltid kontrollen..

du väljer.

vill du vara ett sår eller en levande själ som tar tag i saker fast det är skrämmande eller fast det gör ont så kommer du växa.

du kommer hitta
kärlek
vänskap
igen

du kommer hitta dig själv igen
du är inte förlorad elleer värdelös även om du känner dig sån.

du är värdefull för du är du.
alla är unika och att du finns till är för du ska lära dig saker här och nu du ska ej avlsuta och komma hit igen och genomgå saker igen tills du lärt dig dem efter regn kommer solsken igen.

ge inte upp ditt mående är en fas den fasen förändras som månen på himlen.
den växer den blir stor och som du växer och lär dig saker under den tiden månen ändrar sig.

tillåt dig att vara lycklig och värd det bästa.

jag tillåter lycka och kärlöek vänskap kunskap lärdommar och tillåter ej sår och otäcka minenn få fäste vid mig mer.

jag välkomnar det nya och det positiva och jag tar emot det som det kommer min väg.

fånga dagen och fånga natten fånga livet

det sista som lämnar en är hoppet säger dem så ha hopp och tålamod mina vänner.

ge ej upp låt ej det mörka det dåliga ta över er.

allt blir ljusare och bättre tro mig nu vänder det nu börjar vi om.

så häng med mig när jag själv gör detta börjar om och startar på ny kula tom.

kram ljus kärlek

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar