lördag 28 januari 2012

Mina häx ödes stenar och mina andra spådomskort ger mig svar.

just nu känner jag mig ganska så förvirrad över olika saker
flytten och en ny början och imbolcs energier och en massa annat.

tom min kropp är i obalans.
så nog är jag påverkad av dessa energier.

ibland så hjälper det att gråta eller bara Andas vara i nuet nu.
bara andas och känna efter är det logiskt det man känner eller är det bara onödiga tanakr man akn göra sig av med dirket och dessutom använda energin till annat med.
ibland vill man så mycket på en gång som ej går att råda över eller ens mindre ha kontroll över.
då får man släppa allt och känna efter eller rådfråga någon eller som en häxa som jag gör
frågar dem mina änglar andeväsen och även tar hjälp av mina verktyg..

då när jag gör det
så jag sätter mig ner tar några kort och ber även om vägledning.
vet morfar mm är med mig och hjälper mig.
dem säger saker till mig då och då.

men ibland känner man sig så ensam.
idag fick jag en kram av någon som var med mig jag kände det.
jag vet vem det var Eric.
och kände morfar gav mig en klapp på axeln och massa kärlek och styrka tror tom healing.

skönt att känna han fortfarande tittar in morfar och Eric med. ler

Men min morfar är med mig jämt.

tittar i mina häx ödes stenar och i mina spåverktyg och får svar men det känns just nu bara förvirrande.

allt man haft allt man varit i varit med om spolas runt i mitt huvud.
jag känner mig glad men trött detta är tungt.

får bra svar av korten och stenarna men visst kan man vara rädd rädd för räddslan någon som varit det? fånigt..

så jag bestämde mig idag för att ej vara rädd för vad jag än må mötas för jag har klarat av en hel del saker så jag klarar mig alltid.

packar och trycker in saker i kartonger tvättat och diskar städar vardagen alla mails alla samtal allt man ska fixa det prkatiska då man flyttar.
ja snurrigt behöver slappna av med känner mig yr tror jag ej äter bra heller.
ond cirkel jag som predikar för många jag känner äter du bra och dricker bra vätska så tappar jag allt själv nu när jag håller på med detta så ivrigt.
vart tog energin vägen?

man kan ej leva på luft men just nu känns det som det kvittar jag är nog deppig med samtidigt.
för jag ej finner en balans.
för jag ej kan balansera själv.

jag behöver en kram
jag behöver höra orden du är värdefull
du behövs
du är värdefull
du kan du orkar
någon bry sig om dig
någon älskar dig mer än du vet om

får jag till mig nu ja jag vet ej vad jag ska tro på mer än att jag har ont och är över trött.
känns som jag vill gråta för jag är så trött eller skrika.
hunden min är trött med som katterna.

detta är ett långsamt farväl som dragit ut på tiden att vara här gör endast ont.
jag vill härifrån.

jag vill börja om nu men jag kan ej flytta allt själv.
så jag packar och fixar med det jag kan.

försöker stärka mig själv och klappa mig själv på axeln detta är ej förevigt en dag kanske nästa helg jag kan njuta av att ha landat men klar lär jag ej bli med allt tills dess..

hur det ska bli med butiken min det vet jag redan.
men såna saker har jag kvar.
det orkar jag med senare.

nu är det alla byten internet telefon mm sånt som är kvar.

el och försäkring har jag klart..
alltid nåt. ;)

kanske åker hem till mig och badar lite.

eller åker hem med lite saker
sånt mann bara snabb packar som kläder skor lakan saker.

men jag orkar ej idag känner jag mig ensam och liten
tycker synd om mig själv patetiska jag
men skulle någon sakna mig om jag försvann för gott?

ibland finner jag ingen mening i detta kaos
ingen mening med livet mitt det är skrämmande allt men trots det klarar jag av allt ler och visar mig stark men jag går sönder av alla frågor allt skit det blivit av allt.

men jag har det bättre utan HAN som tog typ 5år av mitt liv.

jag har blivit sårad innan och på andra sett.
men jag har repat mig bra än så länge.

minnen får man ha och bearbeta.vissa minnen kan man kasta bort bara.

ska bli skönt på ett sett att en dag kunna bara le och välkomna in framtiden.
allt vad som väntar på mig där.längtar med varje cell av min kropp..

klart jag har oro vem har ej det min hund kommer han klara av vad det innebär att bo i lya?
ska jag ge han tid och en stor chansning är det allt men det får lov att gå.vi klarar detta med.
lugnare är han nu med mindre hormoner längtar tills han helt hunnit sjunka in han är kastrerad dvs att han ej drar så mycket i sin grej.;) hahaha det får han men inte på det settet det ger inget resultat när han gör det nu det är förvirrande anser han. :) snusk hund som igår slickade på min mammas rattar?fattar ej varför han ska vara på allas tuttar fast jag har en katt som knuffar in sig i allas rattar så varför inte en hund som så ska lukta och slicka på folk hela tiden och pussas.:D ASG

att det ska gå bra med min hund så är det bara.han kan skälla lite men han är så duktig.jag vet detta ska gå det måste det bara göra.

sen att det
dessutom bor hundar i min trapp så skäller dem kan min hund få skälla lite med det är ok då.

så jag måste lita på att detta ska gå.

nu måste denna häxan bestämma vad som ska säljas vad som ska slängas och vad som ska skänkas.
eviga sorteringen har påbörjat.känns som det är evigt för jag bara packar och grejar hela tiden mest nu känns det som.

kan ej någon rädda mig och säga kan du ej komma hit och hälsa på eller kan vi ej ses och göra nåt skoj några timmar! tack jag skulle behöva några timmar bara släppa allt.
det hade varit underbart en dröm. :)

inatt sov jag på soffan
med 3katter och en hund mellan,på mina ben.
det gick. ;)
så nog är vi allt anpassnings bara jag och min familj. ;)

allt går om man ej ger sig.

och fasen jag mår lite bättre nu med inte så nere

bra musik jag är frisk
jag är singel jag ska flytta och är snart klar med den flytten med.

allt går bara man ej ger upp som mina stenar och verktyg säger åt mig att ej ge upp om något igentligen.

ska se vad mer dem har att förtälja mig.

healande tankar och ljus

selene mångudinnan och hennes eviga dus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar