torsdag 26 januari 2012

Mitt nya hem

kommer bli magiskt och vackert och kärleksfullt om man ska kolla vad det blir för nr så tycker jag jätte mycket om det.
det vart nr2 hem.

så det Ska bli skoj att få allt på plats i mitt nya hem.när det väl är på plats det kommer bli kalas.

Snart imbolc så det känns jätte bra att få sätta igång med inredningen hemma i mitt nya ställe
sätta altarena på plats och sätta var sak på dem platser jag känner känns helt rätt..

kommer ha ett sovrum med altare
och ett vardagsrum med nån altare misstänker jag

sen ett eget rum där jag kan sitta och pyssla greja där mina vänner kan få sova eller i vardagsrummet det märks vart ni får sova då ni sover över.. ;)

kommer ha dubbelsängen så där får många plats jag o mina djur hehehe ;P
hade ej varit fel att ha en kråka där heller ibland.. ;)

jag tror detta kan bli kalas.

såg det fanns många i området med hundar och det finnes nog någon jag kanske tom kan bli kompis med. =) skoj..
att gå ut och gå med någon annan som har hund är så skoj.
men kommer ha många ställen jag och willow kan vandra på och titta upptäcka nya saker på.
mycket natur promenader det gillas i alla väder med. =)

sen bor jag nära skogar och bra vägar jag kan gå med hunden på i närheten med.

sen nära tränings ställe kommer bli kalas att forma kroppen på.. <3 kommer bli puma igen ni ska få se vänta ni bara.. :P

ska ta kontackt med äldre vänner med

tror jag har en på det där träningstället.

ja det kommer bli bra detta..

ta vara om er livet är en gåva
fånga dagen och lev livet
låt solen hela er och fylla er med en längtan om dem drömmar ni har att dem en dag kan bli sanna
ihop med andra oxå såklart
jag tillåter mig själv att leva vara i nuet nu jag har ingen brådska
det är spännande och se vad som väntar på en

kram ljus kärlek

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar