tisdag 31 januari 2012

Lite mer imbolc..



Ska göra lite som tiptoechich säger på sin you tube video om imbolc.

göra en ritual med snö det kändes så rätt.

även lite annat..

kommer börja om som hon pratade om som jag fått till mig för ett tag sen ta tag i saker.


det känns bra det tar jag till mig titta gärna ni med hennes video om det. :)

vad ska ni själva göra?

jag har en del planer som jag nämnt om och ska även då jag flyttar göra nya altare och förnya mig en hel del så det kommer ta tid. :)

hela mitt hem kommer ha ett fokus på altare och det är som alltid mitt tempel.
så jag kommer visa mer vem jag är i min nya lya inte dölja utan visa stolt detta är jag ta mig för den jag är.

känner oxå ett par häftiga saker nu
förutom att jag känner andevärlden djupare hos så många nya vänner jag mött och dem kommer till mig mer på ett annat sett nu är väl öppnare för det och känner mig ej trött heller på samma sett..
det känns skönt för förut var jag trött och behlvde stänga nermig men nu trorjag jag gör det per atomatik.

då jag behöver det känns skönt.

sen så får jag till mig saker oxå och har sån otroligt fin kontackt med mina djur nu med.
känns som vi kommer närmare varandra med nu.

känns som att jag kommer växa en hel del den närmsate tiden.känns faktiskt väldigt bra.

och jag vågar mer och utmana mig själv med mer.

ser fram emot alal högtiderna med och nu imbolc som första detta året en ny början för mig.

hoppas hinna klart så jag kan fira detta med min goa vän.
vi kommer nog ha skoj min kära vän.
men vi struntar i hundarna dvs vi får nog nöja oss med min hund bara,en promenad med han men inte två hundar i allafall i min lya förens jag kanske fått iordning mer där. ;) sen kanske..


önskar er en fin vecka och en fin högtid vill gärna höra från er vad ni ska göra då.

jag har en del planer och kommer väl srkiva mer eftersom och kanske tom filma lite. ;)

kram ljus kärlek ha en underbar dag och vecka.

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar