söndag 8 januari 2012

Om tårar kunde

 
 
Om tårar kunde läka den smärta jag ibland känner av saknaden av dig..och den smärtan jag känner nu efter jag förlorat dig.om tårar kunde läka och göra allt bra igen så våre allt ogjort redan. om tårar kunde rena mig så skulle jag vara ett hav för länge sen.tårar läker,kommer falla och det får ta tid att sörja en kär vän en kärlek och livets smärtor och livet i sig ja det får ta tid..tårar sköljer ...bort det vi ej ska bära på.jag släpper smärtan med tårarna som faller.och jag själv låter allt falla i glömska för ett tag tills tårarna gör sig påminda och vill åter rensa mig igen. jag reser mig upp och fortsätter som inget hänt.men allt har hänt och du har mig kinden vänt min kära vän.detta är några saker som nyligen hänt mig som fått mina tårar att falla och minnas allt det jobbiga som hänt som jag lämnar bakom mig.och det saker som jag nu vänt ett nytt blad för en ny tid för.,för tårarna som bränt av den smärta du mig skänkt.men du kan ej göra mig mer illa än du tänkt.för jag har nu åter skänkt tårarna till havet åter där dem har sänkts.som jag alltid tänkt.att tårar åter ska till havet vandra där det har varandra alla tårar av salt där vandra.från många andra men där har dem iallafall varandra.skrivet av mig selene mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar