lördag 28 januari 2012

Läkande är musikens kraft!



jag läker då jag lyssnar på vissa låtar och texter.

då jag varit offer för våld då jag började läka så lyssnade jag en hel del på vissa låtar som hade en otrolig påverkan på mig det kändes så skönt att då kunna lyssna på vissa låtar.
jag lyssnar på dessa låtar ibland än.det ger mig något än.

Jag började läka när jag sjöng när jag kände texten när jag tog till mig musiken.åter igen och jämt har jag nog gjort så.

igår satt jag och åkte bil helt plötsligt slår kanalen om till en lugn kanal med klassiskt ok morfar tänkte jag fnissandes vi lyssnar på detta då. ;) har inget emot det älskar det faktiskt. <3
jag är ej rädd då det sker att min radio kanal byts eller något sånt dem vill bara visa dem är med mig.!:) det är en trygghet då man kör bil i halkan i mörkret med en hund längst bak i bilen. <3 så tack ni är med mig och skyddar mig er ängel.. ;)
jag tror det var han morfar som bytte kanal och det var underbart jag var stressad innan och ledsen men det lugnade mig och healade mig med.känns bara bra..tack för ni finns hos mig.

så musik är musik för själen och kroppen
dess toner dess rytm dess text så ord är healande.

jag lyssnar på låtar som påminner mig om saker som var glada samt ledsna saker med ibland.

men jag tänker ej negativt om någon låt utan låter dem rena mig samtidigt som jag släpper gammalt anser jag ej behlver bära sånt mer och att jag är ren och bygger upp mig själv.
visst har jag kännt mig smutsig pga jag varit med om saker och mitt hjärta blivit krossat många gånger.

så om ni undrar
varför så många musik texter det senaste eller i min blogg alls
är för att jag ibland skriver texter på låtar i min blogg är för att dem påverkat mig varje ord kanske ej hjälper och passar in men dem flesta.

när jag spådde mig själv och en vän spådde mig fick vi båda upp att musik är helande på för mig.

den som kan stå ut med mig att jag spelar viss musik eller tom har det på repeat hör av dig. ;) asg

för jag är den jag är..
går ej ändras på.

musik är glädje och lycka för allas själar.

vad lyssnar ni på för musik för att må bra?
eller då ni är arga eller ledsna?

och man kan alltid ändra humöret genom musiken
och man akn använda dåliga känslor till något bättre

som en god vän sa
jag vart så arg och ledsen en gång på en person så jag använde tiden kraften energin till att städa mitt hem! ;) det gillar jag.

sån är jag med.
exakt sån så jag kan få för mig jaha då gör vi något av detta ja vi städar väl. ;)

ja ja ja det finnes speciella personer och det finnes unikheter hos oss alla bara ta dem för vad dem är den underbara person du nu är.

musik ska komma utav glädje

och ge dig frid och lugn och så du orkar träna eller städa ditt hem. :P bra musik finns som kan ge en tröst eller sällskap.

kommer ha en radio i mitt kök saknar a radion på.

musik i alla former och toner gillar jag
klassiskt
pop
rock
hårdrock
lugnare låtar
meditations toner
jazz mm mm mm mm mm

vad lyssnar ni på låt mig höra från er..

puss och kram

kärleks brus och sus
er väg

Selene Den vita Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar