lördag 7 januari 2012

Månen..

månens magi och dragnings kraft är stor i allafall på mig..
jag känner av dens kraft och energi och påverkan.
mån magi är spec magi för mig och kommer lära mig mer om detta i år.
som annat.. ;)

Har varje kväll sen förra fullmåne iaktagit månen hur den växer till sig..
med en extra stark fascination o dragelse.
det har varit magiskt..
fått min egna stund med mångudinnan varje kväll innan jag gått och lagt mig.

känner mig fortfarande dragen en hel del till månen och stjärnorna men jag har ju nyligen gjort ett sol altare..
har tom filmat den och ska ladda upp det nång fram över stressar ej fram sånt..:)allt tar sin tid.

i denna altaret som är en svart hylla med en vacker sol jag målat i guld i den

där har jag lite fairys och mm saker o sånt..

men att jag är ju mångalen det är jag nog det stämmer bra in på mig.

fasten jag är oxå sol dyrkare.
jag har följt månen mycket och har själv ändrats då den gjort det.följde den lite känns det som.så denna fullmånen känns för mig som en ny början.
då vi växt ihop.
lite magiskt och häftigt enligt mig är det.

det är fascinerande oxå och så slog det mig att det är fullmåne igen..
och kanske dags att göra mån ritual och lite nytt månvatten..

ska bli bättre på att använda mina månvatten med.. ;)

annars lär jag har massa flaskor och inte använt innehållet och ingen plats. ;) hahaha

nej så får det ej bli..

så jag ska börja med det.nång allt tar sin tid..
har fått till mig saker jag ska göra så jag får se vad jag börjar med.
ska ju som sagt
fixa till min byrå som jag snackat om i tio tusen sekler känns det som. ;)

då vet jag plötsligt vad jag har att göra..

en hel del mer än jag tänkt på innan.


Allt gott till er

kram ljus kärlek och magi

Selene Den Vita Ljusa Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar