fredag 3 februari 2012

Snart klart

i mitt nya hem med allt
ska ta hem kanske två omgångar med möbler till om det nu går dvs har man ej en bra släpvagn så tar det nog flera gånger än så.

men idag fick jag dit altaret den blåa jag har det kändes så bra.. :)
fick in lite mer köks saker med torrvaror och lite baksaker oxå.
ska ta hem mer blommor med och frysvaror och kylvaror men måste nog handla lite då med. ;P hehe

kändes bra då jag idag såg min morfar gå runt i lyan han kollade läget vaktar mitt hem lite.
den jävel som dummar sig med mig kommer nog han spöka för så folk skiter ner sig det tror jag på han patrulerade och städade och fixade tror jag i min lya.det känndes bra då jag ej kännt att jag sett han så kännt han så på en tid nu han är ju upptagen i lyan.;) haha

så ska bli skönt att få sova i mitt nya hem.

idag såg jag en gammal klasskompis med. =)
så det kan nog bli skoj att bo där. :)

jag är glad för flytten och ingen kan ändra på det.

känner mig super glad över att kunna landa igen efter detta jobbig när det tar slut med någon.alla går igenom det förr eller senare och nu var det min tur kärleken finns kvar men drömmarna är anvorlundare.

kommer nog ha en bra vän i mitt ex fästman när det inte gör så ont.vi hade fina stunder och vänskapen tror jag kommer leva kvar hos oss länge än.

fick en del på plats idag och det kändes bra fasen vad fint det blir..
mitt nya hem känns super bra.

alltet med sofforna med sovrummet mitt egna rum köket.
ja allt känns kalas.
kan knappt vänta med att få dit resten med ;)

pustar ut det har varit en lång flytt för mig och jobbig
livrädd varje gång jag kör bil eller ska gå med saker att ramla eller att tappa saker och skada mig. :(

men det känns bra att få åka och sova i min underbara dubbel säng jag funderat på att måla i vitt. :)


ska göra mig av med min byrå som väger 100kg det är ett tungt beslut men jag känner ingen karl somm kommer orka bäara den till mitt hem ändå.
så jag ska ha vackra kistor med wicca och häx saker i.förutom alal altare så kommer jag då ha böcker mm saker i dem.

det kommer nog funka lika bra det med.
min lya kommer hela den var amitt tempel ett altare hela den.kommer bli mys och kalas.

nu efter så lång tid med massa rensningar klippt av band och gjort mig av med saker och mm
så känns det att jag snart tom orkar vill kan göra videos igen med..
det kommer bli bra det.

nu saknar jag några personer bara

crow alltid alltid alltid vad annars jag har fallit för mr crow är jag rädd för ;)
min morfar saknar han
min katt T är sååå saknad
och många andra från andevärlden såklart <3
att ha någon att kramas med pussa på men har djuren fnissar det är ju bra det med. ;)


livet har sina goda stunder
felix gör det goda godare ;) asg

lite flum behöver man med :P

nu ska nog denna häxan sova
denna gudinnan i mig behlver god natts sömn

kram ljus kärlek från mig till den som vill ta emot den

Selene Den Vita Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar