måndag 2 maj 2011

Beltane!


Lite eld lite magi lite mat lite sällskap det var ok men lugnt
tyvärr tänker jag ej skriva mer om det så så tråkig är jag ;)
kunde ju sett ut som på bilden hade ju ej varit helt fel men det blev bara jag och min anamcara och våra djur som sällskap denna beltane var väldigt lugn

ska göra något i magi väg snart då jag ej kände jag har haft tiden orken
det tar tid att trolla! :D

Ska nog åka iväg någon dag till ett magiskt ställe jag hittat
eller så blir det att fixa till ett utomhus altare där göra en liten eld
där göra denna beltane ritual jag skrev om att jag skulle gjort i beltane
för det ska ge effekt tror jag man ska tänka på det ett tag sedan skriva ner det sedan själva ritualen förebredning sen så gör man det så det tar tid jag är noga när det gäller sånt här det borde vi alla
då ger det mest effekt oxå så tänker jag och tror om det med magi

jag har ej haft orken då man trollar gör magi ritualer det tar på en jag fick ta en andnings pause
från allt ett par dagar
men nu är jag nog pg att få några inlägg här ;)

jag har varit lite nere en god vän till mig var med om något ingen ska vara med om
så jag tappade mitt fotfäste själv ett par dagar här
jag hoppas jag kunnat hjälpa henne som stöd
för hon betyder så mycket för mig min syster och vän hon är och mitt hjärta blöder och smärtar så
har skickat massa tankar och healing hennes väg önskar jag kunde ta bort smärtan hennes
men jag är bara selene mångudinnan jag kan bara göra det jag kan man kan aldrig ta bort någons smärta mm det är i deras livsväg
mina ord och små berättelser hoppas jag här ska hjälpa någon med
menar jag kanske kan hjälpa någon något på min väg kan jag ju hoppas på
då blir jag glad och lycklig om det är så

så mina dagar har varit lite tänkande i min pause från datorn


har ni saknat mig?

jag har saknat er

kramar och massa kärlek

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar