måndag 23 maj 2011

och ännu en gång äventyret fortsätter! :D


för jag fått så många sökningar på det inlägget ,så många läsare så fortsätter här i ett till liknande inlägg med kanske lika kloka ord
är glad ni alla som läst mitt inlägg fortästter läsa och komentera gärna förstår Engelska så skriv några rader skriver svar på alla komentarer om dem är snälla! :)
fråga gärna frågor så försöker jag svara på dem med.

Jag har mardrömmar ibland som förstör hela min dag för dem påverkar mig
ni kanske känner igen er och låter oxå era förflutna ta över i era drömmar som då förstör era dagar
för det känns då man ej läkt gått vidare fasten man kanske gjort så för många år sen.

kanske är det en illusion att man tor man gått vidare men i drömmarna bearbetar vi saker än.
så tänk på det tillåt er drömma och bearbeta saker där i dem det är ett tecken på att ni går vidare tillåt det ta tid.
döm ej er så hårt om ni känner något än som sårar er ännu.

jag är så fort där och dömmer mig själv ältar varför det ska man inte göra.

även om mina mardrömmar kommer mer eller mindre i perioder så får jag ta emot dem för vad dem är en gåva i sandpapper det gör ont men det är ok.
det får ta tid vem har sagt allt måste gå så fort?
det finnes ej regler.
mardömmar om vaket tillstånd ögonblick som hänt minnen man förträngt.
drömmar är bara drömmar eller?

jo för det mesta.skulle jag säga.
men man behlver ej låta dem blir ett frö som får fäste i ert huvud.

äventyret mitt fortsätter på det stormiga haven jag tar min skuta och seglar vidare fasten jag ibland får styra undan en hel del vågor som försökt påverka mig men man får aldrig glömma man har ett val att ta en enkel eller svår väg.
men man kan nog ej ta genvägar att känna är att leva och lära sig är vad livet handlar om i slut ändan.

vi kom hit nakna vi blottar oss och så dör vi påklädda  då kom vi en bit på vägen i allafall! :D fniss
för allt vi äger här och nu kan tas bort på en sek så ingen ide allt är bara till låns allt du äger även din underbara gåva till kropp.

livet är inte alltid lätt men det är vårt vi kan själva förändra oss om vi ej gillar läget
men gillar man gnälla så kommer man antagligen ej ändras för gnällandet om att varför varför varför händer hände det mig för fortsätter så länge man själv tar ansvar och gör något åt det.
det är ej alltid andras fel dem har ett val som du och vill du se livet som halvt tomt i din livsbägare så är det okey för mig.

jag försöker se det som halt fullt. och jag vet att sandpappret har mer även om det rivs.
vänd på saker och ting när det ej känns bra så ska ni se det kanske kan bli en bra dag vecka månad år.

bowl of wishes jag skrivit om den är bra och fungerar faktiskt.

vi kan ej låta dåliga minnen ta över oss
om vi jobbar med oss själva ändrar oss så förändras hela världen med dig.

bowl of wishes är vad ditt liv handlar om vad du drömmer om önskar dig.
du kan göra dina drömmar sanna men du måste agera ingen annan gör det åt dig.

visst kan man älta dåtiden vara kvar i det eller leva i framtiden som ej hänt än eller så leveer du i nuet och är glad för den du är den du blivit pga allt du varit med om.
du har ett val.vad väljer du?

mitt liv forsätter här och nu i nuet.

visst så påminner sig det som hänt men jag låter ej det får ta överhanden längre den energin kan jag använda till annat skojsigt!

jag ser inte mig som ett offer längre visst jag har levat jag har känt jag har varit där men jag är här nu tacksam för varje liten lärdom.

trots drömmar som återkommer så får dem göra det men jag ger dem ej mer energi än så.
jag har ju ett val som sagt!


vad önskar ni er skicka en önskan till natten till gudinnan i natten
för
nattens gudinna hör er bön
där hon lyser på er hela natten lång
selene moongoddess
night blessings and love and light this wonderful blessed night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar