måndag 9 maj 2011

Bowl of wishes!



igår kom jag på det varför ej göra en bowl of wishes som håller lång tid?!
livet ut tex.
en skål där man har sina drömmar längtan saker små lappar man knöglar ihop och låter ligga i denna skålen så många man vill göra ex små ord uppmuntran drömmar mål mm så drar man en lapp lite då och då kanske en gång i veckan eller en gång i månaden.
sen när man ser lapparna tar slut så lägger man i mer allt eftersom.man kanske byter färg på pappret.
så har man den i sitt altare där man har kanske foton på sig själv eller något annat som är du!
ett altare som står för den du vill vara eller bli med uppmuntrande foton mm.

ex på vad man kan skriva
om du vill gå ner i vikt och så lägger du ner en sådan lapp jag ska gå ner 1kg ja man ska tat lilla lugna så ser man till att man gör det så när du gjort det kanske du kan ta en ny lapp med ett nytt mål. när du gjort det som det står på lappen kan du bränna den och skicka ljus till någon som behöver det.
för då har den gjort sitt den har gått i uppfyllese.

ett annat ex
du kanske vill flytta lägg den i skålen när du får den lappen då är det rätt tid att leta agera hitta något.

mer ex
du kanske vill köpa dig nya kläder sätt den i skålen då det är rätt tid får du den lappen. då kanske du behöver unna dig detta. ;) då du får lappen.

allt kommer och sker i rätt tid av en orsak och det är bara ta emot den som den kommer.

så skriv bra saker i era bowl of wishes men logiska saker
det är ej så ni kan skriva ni ska vinna 1miljon kronor men ni kanske kan vinna några tusen lappar
det är inte så att ni kan önska er en super snygg dyr bil för att få den utan att det då kommer en bil din väg så tänk på vad ni önskar er.
om ni behöver en bil för att ta er till jobbet ex antal månaders tid då får ni en bil som håller så länge med. =)
så be om en bil som håller som gör det fel fritt i många års tid om det är det ni behöver sen om den är dyr eller inte har inte igentligen med saken att göra med.
det är bara en bil oavsett. ;)

man kan önska sig en ny kärlek men man får vara logisk ingen kan vara exakt som det man vill ha dvs vill man ej ha en man med barn så får man nopg det för inte finns ju inte. ;)
så då ber man ju om att det ska komma ens väg hänger ni med!

bowl of wishes ska vara en grej som gör er glada ni ska sitta vid den visulera hur den jobbar för dig men du kan ju ej sätta dig och inte göra ett smack det är ej så den fungerar utan det ligger hos dig att dina önskningar ska slå in för jobbet min vän ligger hos dig.

ex vill du vara ett offer dvs inte göra nåt åt ditt liv du vill ej ändra dig du orkar ej du tror allt ska komma din väg utan du ska lyfta ett lillfinger då så kan du lika gärna strunta i att göra en sån här skål för detta är inget för dig i såfall

vill du tycker du att du är värd det bästa då agerar du och med hjälp av en bowl of wishes så kan du ta dig hur långt du sätter ribban och målen!!!

så här ska jag göra

fick till mig detta igår då jag hjälpte en go kär vän
så ville dela med mig av det till er

Allt gott er väg och tro mig allt du ber om kommer din väg så var beredda på det ni ber om kanske ej är det ni ville ha så tänk noga vad ni ber om,ta emot det som det kommer det kommer inte kanske alltid i den form ni bad om!

Selene The Moongoddess

http://www.wishbowl.com/bowldesigns/natural/index.html här hittade jag bilden visste ej såna här fanns men gillade denna klart man kan ha en egen skål något man gjort själv liknande den kanske som på bilden eller så har man en fin vacker porslinsskål ;) kanske ni tom beställer en sådan men smaken som baken delad jag tror jag ska göra mig en egen skål ;) det märks med tiden an men just nu får min fina gamla skål vara just för denna sakens skull

lycka till med era skålar och skriv gärna och visa hur dem ser ut och hur det fungerar för er =)
blessed be

2 kommentarer:

  1. Helt underbar !!!

    SvaraRadera
  2. Anonym tanken är fin tanken kan göra skillnad så denna ska jag snart göra själv blir super kalas detta så testa själv och säg sen hur det går med din egna bowl of wishes måneljus och brus din väg

    SvaraRadera