onsdag 18 maj 2011

En bön om önskan jag skickar ut en fullmåne natt.



Du i natten du fullmåne du Diana Luna Selene du som lyser för mig ditt barn som nu ropar på dig som sjunger ut sin önskan lyssna på mig gör min önskan uppfylld
jag ber dig som ditt barn som en avbild av dig gudinnan du visa
om du hör på min bön och önskan
och jag ska göra gott till någon annan som gentjänst
då du står som fullast och starkast ber jag dig du vackra kloka Diana Luna Selene
hör min önskan hör mig
lyssna på min bön för jag önskar mig *******************************************
och jag ska göra detta******************** för att min önskan ska bli uppfylld
jag förändrar detta för att min önskan ska bli uppfylld snart*****************
jag är redo att med min ösnakn att få offra något annat men
för jag vet det jag ger ut får jag tre gånger tillbaka av
så hör min röst denna mörka natt jag ber om att få hjälp och stöd med att uppfylla min önskan
jag vet att det jag begär är något jag själv kan uppfylla men du kan se till att detta sker och snart
jag ska göra det jag kan för att tacka dig
så tack för du hörde och tog dig tid

Selene moongoddess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar