torsdag 12 maj 2011

klart!

Hade ej haft något emot att ha köpt denna om jag hade haft pengarna

http://www.casteldesign.se/index.asp?sub=open_page&open_page=558&prod_cat=39&number=10&start=1

hittades här!

men det vart inget sådant utan något billigare fast sött ;)
Nu står statyn på plats efter jag köpte hem ängeln idag vart en staty som föreställer ett änglabarn som håller sig för kinderna och tittar neråt lite lessen men så söt.

denna ska symbolisera dem änglar jag förlorat till himmelen detta ska vara en plats dit jag kan gå för att sitta ner ett slag och andas känna naturen runt omkring mig
kanske vid meditation
vid änglens sida står det en vacker vit blomma som blommar ut just nu ser ut som vitsippor men det är mer liknande en liten träd som står i en vacker terracotta kruka.
under detta är det vackra stenar/grus.

vid sidan av är det planterat sten stäpp  något sådant salvia tror jag dem hette,sen sukletter,på andra sidan något annat.tydligen ska dem bli gula med svärmorsfingrar liknande blad om jag nu ej minns fel.
har fått dessa hade ej valt dem själv då jag ej gillar gult.men men
det får duga

kort blir det inga jag har ingen kamera
så ni får fantisera lite! ;)

tack för ert besök och för ni läser
förlåt om jag ej komenterar era bloggar jag läser dem flesta som följer mig och som komenterat
kärleksfulla kramar
selene mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar