tisdag 10 maj 2011

Spelar det någon roll vem jag är?



life is a pain but you have to deal with it our make an change! selene moongoddess

Spelar det någon roll att jag är här att jag är lite där och här att jag bara är här?
Tydligen en del är så nyfikna vad det ger dessa stackars själar vet jag inte.
vem jag är är denna jag är inget mer än så det räcker så.
Vad vinner man på att veta vem hon mystiska mångudinnan är?
ingenting jag är en helt vanlig person kan jag garantera.
valde vara hemlig för det är allt för många personer där ute som är så ytliga som bryr sig om utseende pengar makt.
och vad man jobbar med vad man har för bakgrund mm.
kanske är jag rullstolsbunden kanske kan jag gå kanske är jag lam kanske är jag sjuk eller frisk inget spelar någon roll jag är här och ta emot mig för den jag är eller ni behlver ej läsa det jag skriver alltid finens det någon min aord kommer fram till och jag når ut berör hjälper förändrar.
det är mitt mål inget mer än så.
ytlighet matriell dömmande
sån är inte jag alls jag skiter i hur mina vänner är ser ut mm bara dem är sanna är dem inte det då tar jag bort dem direkt ur mitt liv har fått nog efter alla år ,alla liv av såna där som bara tar och trycker ner andra för att själva synas desperat att prata illa om någon annan med.sånt kan jag leva utan.
jag skiter helt enkelt i såna personer numera.

så stora frågan är väl
spelar det någon roll om jag är man eller kvinna min ålder min ras jag är den jag är ändå?
hit jag kom pga mina erfarenheter pga vilken resa jag gjort.

jag är selene mångudinna mer behöver jag ej vara för nu.
för
jag är den jag är och jag är hemlig för jag behöver ej gå ut med vem jag är vart jag kommer ifrån jag är här i nuet det räcker för mig.

bara jag får skriva dela med mig sen får folk ta mig för den jag är!

är tacksam mångudinnan kom min väg som fick mig att blomma.
och våga leva våga vara denna gudinnan jag är.
för alla är vi underbara gudinnor.
vi behöver ej tävla markera trycka ner andra snacka skit för vi vet vi får det tillbaka så vi är inte så dumma menar jag. ;)

 jag lever jag lever i underbara nuet det borde ni med göra istället för att snacka en massa bajs rent ut sagt.
inte ta tid på sånt som inget er ger.
våld och onda handlingar föder inget annat medans goda ljusa vänliga handligna föder massa bra saker tänk på det.

så att snacka bakom min rygg försöka smutsa ner den jag är jaa barnsligt är vad det är.
ni kommer alrig känna mig för det är försent för det
när jag får nog så får jag nog då utesluter jag såna personer genast vad är det för mening ha såna personer i sitt liv? det betyder ingenting för mig.
tur jag är medial vilken underbar gåva.tacksam för den.
ni som sårat mig som snackar skit mm
jag har fått nog ni är ute ur mitt liv nu
nu ska jag ut och fånga dagen föreslår ni barn oxå gör så

kramar och kärlek till dem sanna jag har runt mig ni andra jag i dont care less om ni finns vid min sida eller om ni drar er kos för jag är trött på falskhet ,det mina läsare det kan jag leva utan!

vänligen Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar