torsdag 26 maj 2011

Dekorerat min gamla kist serie!

Jag tog saken i egna händer det händer inte ofta!;)
så jag ville få mina kistor lite mer liv och lite mer min stil och förnya dem så jag tog och gjorde just så
jag är nöjd det blev bra
jag skrev i min förra blogg om dessa magiska kistor jag nämnde jag hade en men jag har flera dem blev så vackra är så nöjd dom blev så bra så
då jag för länge länge sen skapade dessa magiska kistor  för små magiska ändamål
så det känns jätte fint att dem fick nytt liv och oxå att dem kanske kommer hålla många år till detta glädjer mig i mitt hjärta att dem kommer hålla länge till och användas flitigt
får se vad dem ska vara tillför vet ju ej det än
ska nu bara låta dem torka innan jag ska behandla dem oxå
sen ska dem användas flitigt
ingen bild dessvärre :( har jag att visa er
det är med snäckor på och stenar andra fynd man gjorde som yngre ;) minnen ni vet
glasbitar mm så dessa var roliga att göra nu även att ge nytt liv till med lite förnyad utseende

Måne ljus och kärlek

Selene Moongoddess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar