måndag 23 maj 2011

Världen gick inte under!


vad ska man säga på det?
du hade fel du! ;)

för helvete och himmel är på vår jord ingen ska dömma oss dömma dig dömma någon bara du själv ska dömma dig och det du gör och ej gjort!
när vi dör så blir det så då.

att dö i en olycka alla på en gång tror jag inte vi gjort upp om så jag funderar ej på jordens undergång alls måste jag erkänna.

nej men vi genomgår en förändring nu alla blir mer öppnare och vi är förändrade på någotvis.

tror detta är uppvaknandets tid för oss alla inte kan jag tro världen går under
för liv allt liv är en gåva
så vi måste vårda om våra liv våra underbaraste gåvor.
och att vi alla skulle dö samtidigt ja det är om moder jord sväljer oss själv då. XD fniss

skickar er en ängel i natten som ska vaka er och heala er som mig
kärlek i natten
Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar