måndag 2 maj 2011

Planering.


för utomhus altare med månskens rabatt eller något sådant börjar nu att gå i uppfyllese
idag var jag iväg för att titta lite på vad jag kan ha för växter
slutade jag kom hem med andra blommor men det är ok det med nästa gång blir det mer till mina planer ;) hoppas jag på i allafall

vart kär i något likt denna ängeln får se om vi kanske köper den snart
så sak den få pryda vårt utomhus altare
då vi älskar änglar och dem har en spec plats för oss i våra hjärtan

tänker då på mina änglar i himmelen att man kommer dem närmare då man har en ängel som vakar över oss i vår trädgård

nu ska nog denna häxa gå och sova
huvudet fyllt av örter växter statyer mm inspiration så kanske man får några ideer till sig genom drömmarna kan man ju hoppas på

magi er väg
selene mångudinnan

2 kommentarer:

  1. Jah har planterat i min månskensrabbat nu, ska bara dit lite kryddor också...Nu väntar jag på att det ska växa till sig och blomma. Letar nu efter den perfekta statyn att ha på mitt utomhusaltare, sedan är jag relativt nöjd...om man nånsin blir det...Kommer väl annat man vill ha då...;)
    Ta hand om dig.
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Moonwitch
    oj vad jag blir nyfiken inga vackra bilder som du kan dela med dig hur det ser ut? ;)
    kanske du kan visa detta i gruppen på facebook?
    vad ska du ha för kryddor då?
    förlåt mina många frågor men blir ju givetvis nyfiken :D
    Statyn vart går din tankeverksamhet där?
    ska det vara en gud gudinna eller något annat?
    man kanske ej blir nöjd oxå för man vet att man kanske vill ändra om senare,då är det smart att testa på något ett slag tänker jag ;)
    kram och kärlek

    SvaraRadera