onsdag 11 maj 2011

Känns som jag kommit ännu en bit!



wow vilken bild jag hittade kanske ska använda min mossa till detta!? XD

det känns som jag kommit en bit
i allt men då i mitt projekt med altare utomhus och att få det klart
jag känner mig nöjdare för varje dag då jag fixat något i min trädgårdsplänt
en dag står det klart då är jag fulländad tills jag behöver förnyelse då jag är en sökare och äventyrare så håller inget för evigt då behöver jag ändras eller ändra om eller tom kanske dra vidare kommer en dag då jag ej bor kvar här men just nu leva i nuet njuta av stunden det blir nog bra med mitt ställe där jag kan hämta kraft även om det blir en veckas tid ;) hahaha

magiska kramar och inspiration er väg
gör ni något för er skull där ni kan hitta er själva eller sitta och hämta kraft eller har ni något sådant ställe?
berätta jag vill bli inspirerad av er eller ge råd till mig vad jag kan ha för växter örter mm

Selene the moongoddess

2 kommentarer:

  1. såg en liknande skapelse i ett trädgårds program - helt UNDERBAR !!!

    Så vacker

    blessed be / Vilda

    SvaraRadera
  2. Vilda denna är en riktig sötis nu vet jag vad jag ska spara hönsnät till och mossa mitt nästa projekt kanske fniss :D kärlek och kram

    SvaraRadera